Selasa, 26 April 2011

Yayy yayy Heliza Helmi nak jumpa Cik Epal . yayyy yayyy!!!

Heliza ada spek bedah macam Cik Epal lah hikhik



Ok tak sangka Heliza baca entri yang aku buat tu and siap post dekat wall facebook dia lagi. Terima kasih Heliza comel. Semoga mata Heliza makn membesar bagaikan Johan. hikhik




Perhatikan pada perkataan yang digaris kuning. Tengokkkkk dia nak jumpa aku tuuuuuu. lalalala~

si Jambu inteprem




Teruja gila dak KIM BUM MALAYSIA aka JAMBU ni bila Heliza say hye dekat dia. muahahaha. Aku je panggil dia ni Jambu. Tak sangka lak Heliza pergi ikut panggil dia Jambu jugak. :D


Tapi apa apa pon Heliza memang best lah sebab sudi melayan kerenah kerenah FAN dia yang gonjeng gonjeng macam aku ni. Serious Heliza Helmi best gila. dah ah cantik, pandai, sopan, ayu, pastu tak sombong. Me loikeeeeeee HELIZA HELMI. lebyuuuuuuu IJA comel cantik, menarik kau memang da bomb!


aku suka gambar dak JAMBU ni time ni sebab dia kurus. now dah gendut! haha


Kalau nak tahu tahap mana keterujaan dak jambu ni. sila KLIK SINI untuk ke blog dia. Gila ahhhh si jambu ni. muahaha.


btw, thanks HELIZA HELMI sebab sudi baca blog Cik Epal gonjeng ni. hikhik. Nanti kita jumpa, Heliza belanja kita mentrnak lemak ok! lalalalala~



ok bye!


Jangan lupa vote blog cik epal gonjeng ea ea ea





VOTE ME
HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak! muahaha :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar