Jumat, 01 April 2011

Maharaja Lawak . Saya sokong JOZAN dan NABIL !!

JOZAN !!! i lap yuuuuu! :D
Dan sudah tentunya aku akan memilih JOZAN yang menang Maharaja Lawak ni. depa ni kalau buat lawak. seriyes kita boleh gelak sampai tepuk tepuk lantai. Serious macam haram lawak depa ni. memang terbaik dari ladang ah wa cakap lu. dan aku harap ah JOZAN ni menang!


dapat 3ratus ribu tu dohhh. kalau JOZAN menang, sorang dapat ah seratus limapuloh ribu. ok apaa. lepas lah si ZIZAN tu nak kawen. tapi tadi tak berapa best pulak si JOZAN ni. over confident barangkali.


Nabil

Nabil ni ada potensi jugak, tapi Nabil ni banyak bebenau kontroversi. mungkin ah peminat lari sikit. Kontroversi ni ada dua je. ada yang menyebabkan kejatuhan dan ada yang menyebabkan makin popular. aku tak tahu ah dia ni kategori mana. mungkin dua dua kot :D


Nabil punya perfomance tadi best! tergelak jugak lah. Tali pinggang berkeledar cover nak kencing. Sepah pon not bad. lawak yang makan FRISKIES tu kelakor! Jihan pon ok . tetiba jadi halimah jongang


yang best tadi Sepah, Nabil , R2, Jihan. yang paing aku kesian tengok si AMIR. kesian tak ada orang gelak pon tengok dia.



Aku suka soundtrack Maharaja Lawak. best doh. aku rasa macam style gilaa. yang tak best nya, kenapa lah tak terus kan dekat ASTRO PRIMA jek.??  susah lah kena langgan MUSTIKA tu. banyak sangat benda nak kena bayar. banyak cikadak lah suruh langgan langgan ni. dont loikeeeee~


Ac Mizal jadi pengacara. Ok lah. Tapi kenapa Ac Mizal tak pakai gelang? Eh!


kalau korang nak tahu perkembangan Maharaja Lawak ni boleh lah LIKE facebook depa. perghhh kalau dapat bayar ni best ni. kemain aku promote. kehkeh


dan jangan lupa vote aku jugak dekat SINI. Search "Cik Epal" and Vote NOW!! =)


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar