Kamis, 07 April 2011

yabedabedu...yahoo...


assalamualaikum semua... :-)


how are u today...are you felling well huh???
ari nie aku nak citer r sikit sebanyak apa yang berlaku sepanjang minggu nie..okey?erm nak mula dari mana erk???erm ok..mula dari ari selasa lepas r..okey?
xsheli aku baru ja abih exam ari nie(khamis)..
exam aku stat dari minggu lepas g.  ari selasa..punya la tekanan tension..hah..hambik kau..tu baru us 1 blm exam sebenar lagi..dah tension da..pa kes kan...
exam aku kali nie mmg ikut standard stpm r...3 jam dok atas bangku..nasib baik pengetua aku bagi kami satu kelas kerusi yang ada span tu..x r kematu punggung sangat kan...yang kematunya jari..kematu satu then jari aku kemek plak tu..lawak betoi..slalu jarang menulis sampai jari kemek...last last exam 3 jam hah baru kena kat batang idung..bapa kali aku berenti pebetoi jari aku..dah jadik cam badut dah jari aku...huhu.. 

so memandangkan exam aku last ari ni..tu yang jadik cam gambaq kat atas tu..huuhu..
melompat kegembiraan buat seketika...then korang tau ark...ckgu akolah aku mmg tip top r..lps abih exam diorang nak wat jamuan kecil-kecilan plak esok...haih dah macam dapat habih stpm dah aku tgk...


jamuan tu plak agak special r..makan

durian+ roti+kuew tiaw goreng+pulut+kuah durian=sedap

giler..huwah..x sabar aku nak melahap esok sih...bukan senang nak dapt makan durian nga kengkawan kat skolah..pastu lepas makan semua cakap bau durian huhu....so sapa yang makna durian jangan nak mengaku dia org malaysia ok....huhu..aku pelik betoi yang buah tempatan x tau nak makan tp bila buah yang dari luar negara tu pandai plak melahap....kan tu dah boleh masuk buku daftar wat jamban sedunia..huwah...jangan maraah r..nanati kena jual....(lelong 3kali...3 singgit 3 singgit )haha....kan dah kena jual nagan aku...hambik kau...ok lah esok kalau aku rajin aku klik klik r gambar durian isi ngan kulit dia skali ok..
saja nak bagi korang jelez...kau ada????


oklah aku chow dulu..nak wat preparation..al-maklumlah esok skolah lagi..baju x iron lagi kot...huhu...memntang-mentang la exam da abih merdayka sakan r...huhu..
ook bye....

seeuuuooolllllssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar