Kamis, 28 April 2011

Dress Kami Beautiful bundle dress . Serious blogshop ni best wei. baju cantik dan murah gila kotttt. ce try tengok ce tryyyyy~

Hye korunkkkkkk. Kita kembali lagi dalam segmen "shopping shopping sampai lebam". Kali ni nak bawak korang usha online blogshop bundle lak. perghh aku dah ah suka barang barang bundle ni. Sebab selalu nya murah dan stylo gilakk.




Dresskami Intro Korang pernah pegi kedai bundle tak? kan ade baju yang gantung kat atas dinding tu kan.Yang lagi power, ade display dalam almari kaca tu, ade pulak yang diletak dalam satu bilik khas untuk barang-barang eksklusif/ limited edition. Kite tanye harga benda-benda yang bergantung kat dinding tu mesti beza sikit dari yang bergantung kat bawah. Ape beza die pakcik bundle? ‘ooowwh, yang atas ni kualiti die lagi bagus, ade jename’ pakcik tu dgn hensemnya pon berkata. penah tgk seluar jeans sampai rm1000 ??. Jangan tak percaya memang ada collector yang berhabis beribu-ribu ringgit untuk pakaian bundle berjenama/berkualiti .





Bundle Dress depa ni di import dari oversea. Secara amnya bundle adalah pakaian terpakai atau pakaian baru yang untuk clearance stock( siap ada tagging lagi) dari negara luar yang dibungkus didalam guni , sebab tu la dipanggil bundle. Sedia maklum bundle ni ada "bau bundle" , yang datang dari bahan kimia yang digunakan untuk membasmi kuman dan menghindari penyakit. So tak perlu risau dengan hygiene.Untuk meningkatkan sistem kebersihan bundle kami dicuci dahulu menggunakan sabun berkualiti sebelum sampai kepada pengguna.





'Dresskami blogshop’ men jual dress yang sesuai untuk pergi dinner,party,dating, travelling dan ada yang sesuai ke tempat kerja. So macam nak pergi dinner or party yang ikut tema, selalunya kita berhabis beratus ringgit tapi pakai skali je, depa memahami keadaan ini . Jadi di dresskami.blogspot korang boleh beli dress yang cantik dengan harga yang murah and the best of it, who knows ur wearing bundle unless u told right?



Lagi satu sebab dress ni di import, jadi hampir mustahil korang jumpa orang yang pakai baju yang sama. Selalunya untuk satu dress je korang berhabis lebih 50ringgit, kat sini korang boleh dapat 4-5 helai baju.









'Dresskami_boutique' adalah rangkaian blog Dresskami bagi menjual baju bundle yang agak eksklusif (yang kembang-kembang macam rapunzel tu). Target depa untuk memberi peluang kepada customer yang sedang mencari pakaian untuk dinner ,terutamanya stok pakaian bertema seperti Retro , Vintage and Evening Dress yang jarang ditemui sekarang ni dengan harga yang mampu milik disamping menjual dress yang depa rasa eksklusif dari Dresskami. Selain kualiti dress yang dijual superb, jahitan mantap, ade tag harga yg mencecah RM1500 sehelai, dan telah dihantar dry clean (dobi) terlebih dahulu. Dengan membeli baju di dresskami boutique ni, boleh lah di pakai ke majlis-majlis seperti dinner company atau dinner fakulti  anda .Oleh kerana stok kami limited/satu untuk sehelai baju, jadi kebarangkalian untuk orang pakai baju yang same adalah hampir mustahil .


Cantiknyaaaa baju! tetiba aku pulak rasa macam nak kawen sekarang!



Selain itu depa juga ingin meringankan beban bakal pengantin untuk menyewa/membeli pakaian pengantin .Of course la baju penggantin mesti la nak yang meletop dan liplap gitu kan.^_^ . Mengikut pengalaman rakan-rakan dan sedara yang sudah berkahwin, Nak sewa baju sepasang kat kedai harga hamboii (range RM380-RM1600 gitu) kalau baju baru jangan cakap la 4 meter kain dah RM800/1000 belum masuk upah jahit lagi tu. Melalui Dresskami_boutique depa menjual dress pengantin sama/lebih murah dari baju sewa. Boleh pakai untuk acara potong kek/ Photoshoot outdoor korang nanti , lepastu bajunye korang leh pas kat sedara-mara, lagi satu kalau korang beli dari depa of couse la korang the one and only yang pakai baju tu kat Malaysia kan. Exclusive tau !

Selamat bershopping semua..
‘Pay less for more’





Usha lah blogshop ni. gila lah wei. rambang mata aku dok usha baju baju dalam blogshop ni. mahu je aku rembat semua. dah ah cantik cantik. yang penting MURAH ok MURAH! itu yang penting KLIK SINI untuk usha dan grab lapanpuloh helai baju dalam blogshop ni.




VOTE ME
HERE. Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak! muahaha :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar