Minggu, 17 April 2011

(Review Movie) Source Code






Tadi keluar jap pergi MidValley. Saja jalan jalan. Aku tengah emo dengan si BUCK ni. tiba tiba je aku kena marah semalam. SENTAP MAK NAK!



Tak pe lah. baik aku melepaskan tension aku. aku pergi tengok wayang dengan ehem ehem. Ehem ehem ni next entry lah aku cerita. Then tengk movie. SOURCE CODE



ok cerita ni bagi aku menarik lah. tapi macam tak paham tak paham lah jugak bila tengok . rasa macam


"eh dia ni hidup ke mati??"


"eh dia ni dapat hidup balek ke??"


"eh semorang dalam cerita ni semuanya dah mati ke??"



Korang akan tertanya tanya watak dalam cerita ni sebenarnya hidup atau mati. Kalau korang tak tertanya tanya pon, apa aku kesah.?? janji aku macam wondering je tengok cerita ni. macam tak paham tak paham jugak lah



Cerita ni macam ni lah, aku nak cerita pon tak berapa nak reti sebenarnya. Seorang detektif ni diberi masa 8 minit je untuk selesaikan masalah dia. nak cari bom dengan tukang bom train tu. Tapi masalahnya detektif ni dah mati. Cuma otak dia je yang boleh berfungsi. dan sebenarnya dia tu orang lain.



Cerita ni macam tak logik ah. alaaa cerita mat saleh kan banyak fantasi, like Harry Potter, Twilight semua tu. mana lah wujud kan. kita je yang syok layan depa menipu. sebab depa menipu nampak real sebab tu syok je layan



Tapi bagi aku cerita ni menarik. Aku bagi 3 bintang lah out of 5. lebih sikit dari cerita Just Go With It. ok lah tu kan. sebab aku suka time dia diberi 8 minit tu. macam style je boleh flashback balek time dan betulkan kesilapan kesilapan semua



Tapi cerita ni bukan cerita hantu. Cuma korang akan tertanya tanya lah like "eh dia ni hidup ke mati sebenarnya ni"



macam tu lah cerita dia. nak tahu, pergi lah tengok. taknak tengok pon, download je lah



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar