Rabu, 13 April 2011

Cadbury Choclairs Pop It or Drop It Contest . Hadiah best best woo. Jom join! =)




Hye korunkkkkkkkkkkkkkkkkkk~


Hari ni aku nak promote satu contest yang menarik. Hanya main game je, korang boleh dapat hadiah letop letop tau


Contest ni bernama "Cadbury Choclairs Pop It or Drop It Contest"


contest ni berlangsung dalam 1st April -27th May. Dah start dah hoiii baik cepat cepat korang main.


Siapa dekat sini suka makan Choclairs?? Aku rasa semua pernah makan kot Choclairs ni. Dulu zaman zaman sekolah aku dulu sebelum nak masuk kelas, mesti bawak Choclairs letak bawah meja banyak gila sebab sambil dalam kelas, kalau bosan bosan boleh mengunyah sekali. sebab tu aku cemerlang dalam kelas. kehkeh


kalau lah ada yang tak pernah makan Choclairs ni. meh sini la nak bagitahu macam mana rasa Choclairs ni. Choclairs ni tengah tengah dia ada coklat dan luar dia rasa caramel yang sedap ah. susah nak cakap. tapi kalau kau makan satu, mesti nak makan lagi.


berbalik pada contest, tak kesah lah kau nak pop atau drop Choclairs tu, sebab outcome nya akan bagi keputusan dekat "chocolate explosion".



kalau nak jadi pemenang mingguan, korang kena lah jadi scorer tertinggi. haa part ni yang best. Hadiah dia memang terbaik dari ladang wooo


@ Weekly prizes: HP Notebook
@ Weekly prizes:HTC Wildfire Mobile Phone
@ Weekly prizes: Sony PSP Go
@ Weekly prizes: Sony Bloggie Touch Camera


haa siapa nak bagi korang mende alah ni hanya dok main game depan laptop je?


Ok kalau nak jadi GRAND PRIZE WINNER pulak, korang kena lah yang paling terror dari semua semua yang main tu. memang wajiblah korang kena jadi scorer yang paling tinggi melalui keseluruhan contest ni.


ok nak tahu apa hadiah Grand Prize?




Kalau korang taknak tahu pon aku nak bagi tahu jugak. Hadiah Grand Prize adalah korang dapat pergi trip ke Gold  Coast Australia untuk 4 orang. Then, trip termasuk dengan one-day pass untuk semua yang empat orang untuk Movie World. menarik bukan?





Cara cara nak main:


ni tutorial dia. boleh klik dekat bahagian "How to play". dia akan ajar kita macam mana nak main. Korang kena halang budak budak kecik yang jahat sebab depa nak curik Choclairs korang. Budak budak kecik ni kira musuh korang lah








Kalau korang terror, semakin banyak level korang tempuh. power korang akan naik.


Jenis jenis power yang boleh naik:


@ Caramel grenade
@ Choco Boomer
@ The BBB Move

Disebabkan aku nak menang , so aku pon nak main jugak. Ok mari kita bermula. Hoyehhh~


Mula mula pilih. Kau nak jadi Jack ke Kate.


Lepastu pilih kawan facebook korang 3 orang



Main punya main, perghhhh 40 je aku dapat???  Terror betul aku!



Tak putus asa. Aku main lagi. Ok lah ada peningkatan. Lepastu main lagi



Yayyy dapat level 2. Baru dapat level 2 dah kecoh doh



At last. Boleh lah kan daripada tak ada


Lepastu saja nak riak dekat wall facebook


Kalau korang nak lawan score aku, join lah contest ni. Untung untung dapat pergi Gold Coast, boleh bawak aku jumpa kangaroo. Boleh aku nyorok dalam poket kangaroo!
eh korang jangan lupa tau masuk contest ni. Kalau berminat nak pergi Gold Coast boleh LIKE fanpage  FACEBOOK INI . dan bertarung lah di situ. hoyehhhh~


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar