Selasa, 19 April 2011

Saya suka tengok body awek saya . Cantik betol. Sungguh!


sekadar renungan.




Saya suka tengok jari awek saya.
Cantik betul... Sungguh!
Sampai takut nak pegang...
Bukan takut patah...
Tapi takut nanti jari kitorang tidak boleh tolong each other
Di satu hari yang giler forever depan yang maha Esa...




Saya suka tengok rambut awek saya...
Cantik betol... Sungguh!
Sebab tu saya belikan tudung...
Bukan sebab jealous orang lain tengok jugak....
Tapi takut nanti terbakar dek api neraka
Di suatu hari yang giler forever..




Saya suka tengok body awek saya...
Cantik betol... Sungguh!
Sebab tu saya belikan dia telekung
Supaya mase die jumpa dengan Kekasih die Yang Utama
dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya.
Saya pun tumpang dapat pahala. Perghhhhh syoknya...




Saya sedih tengok awek saya
Tak tido, tak makan rindu dekat saya...
Saya pun macam tu jugak,
Ada problem yang sama..
Die tanya apa ubatnya?
Saya pun bagi dia Quran untuk penenang jiwa...
Semoga lebih cintakan Nya dari saya...





Saya sedih tengok awek saya
Selalu pesan macam-macam kat saya...
"Makan, minum, drive elok-elok tau..
Nanti awak sakit saye susah ati bla bla bla bla" katanya...
Tapi bila tengok movie sama-sama burn asar maghrib gitu je..
Dia tak kata satu apa pun...
Berdosanya saya....





Kesimpulannya saya memang sayang dia...
Nak jumper die giler forever...
Yang forever punye forever...
Di dunia dan akhirat terutamanya,
Janji nak share heaven sama-sama...
Bahagia selamanya...




Semoga kami saling mengingati,
Dosa sendiri pun infiniti...
Nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...
Semoga kami menginsafi diri...





Ya Allah ampunkanlah kami....
Semoga kami dapat bersama selamanya nanti...




==================================

yang dekat atas ni aku pernah baca dulu. dekat majalah mastika kalau tak silap lah. ni aku nak buat versi aku pulak. merepek nasib lah. bab merepek merapu meraban ni aku suka la :D






saya tak suka tengok rambut bf saya. tercacak sana. tercacak sini. sampai tercucuk cucuk mata saya. lepastu dah la berminyak. boleh buat goreng ikan kembung minyak nya.




saya sedih tengok bf saya. tak tidur sebab kerja mesej dan kol saya je manjang. mandi pon tidak. sebab asyik ingat dekat saya. "tidur tak basah, minum tak kenyang, mandi tak lena" katanya. handphone pon dah melekat dekat telinga macam letak gam gajah dua bundle.



saya tak suka tengok body bf saya. kadang kadang macam bob the bulider. bila happy je kembang boleh cucuk cucuk macam jeli. kalau sedih. kurus sangat, sekeping. ada angin pon melayang. saya dah la gemuk. dia kurus. saya nak bagi lemak saya. dia tak nak pula.




saya tak suka tengok jari bf saya. buruk bebenauu. hitam pulak tu ada taik taik. nak pegang pon saya tak berselera. lagi pon saya tahu benda tu dosa. saya takut.




saya sedih. so. saya mintak break je terus. cerita tamat. tepuk tangan secara berjemaah.



sekian.



===================


Ok ni entri re-post ni. Entri ASAL dekat SINI.  Aku tengah tengok draft aku. umak aihhh banyak betul entry aku yang aku draft terlupa nak sambung. Type sikit tinggal macam tu je. Tetiba aku terbelek entry ni. Dan tetiba aku boleh gelak sorang sorang pulak dengan apa aku tulis. Then baca komen dekat entri asal aku tu, lagi lah aku gelak. lawak lah depa ni. muahaha aku gila. So aku pon nak bagi korang gila jugak. Tapi kalau korang tak gelak pon ada aku kesah?



tapi aku buat entry ni masa aku tengah SINGLE. Eh sekarang pon aku SINGLE jugak deeeerrr. AVAILABLE tak berapa nak pasti lah pulak. lalalala~ karang cakap AVAILABLE ada lagi ORANG tu merajuk kang. muahaha


Dulu aku tanya apa maksud tersirat entri ni dekat aku punya ENTRI ASAL tu. Macam macam jawapan orang bagi. Lawak lawak pulak tu. Yang cakap aku tak laku pon ada. KWANGHAJAR betul lah cakap aku tak laku. apa kau ingat umur aku empatpuloh tahun?? huahuahua




Maksud tersirat entri ini : BERCINTA LAH LEPAS KAWEN. lagi sweeeetttttt~ =)



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar