Jumat, 08 April 2011

Featured in EH magazine !

Tadi keluar jap. Tujuan aku keluar pon sebab nak cari majalah EH ni! Yang edisi April ni. Cover Fathia Latiff. Aku pernah tengok si Fathia ni berlakon Nur Kasih. aku suka watak dan perwatakan dia dalam tu. Ingatkan dia kat luar macam tu jugak =.=


Ok tak kisah lah pasal Fathia ni. Dia ni memang cantik pon. Niat mula mula nak selak selak je dekat MPH ke hape. malas nak beli. Sekali majalah EH kena seal pulak. berbungkus dengan plastik semua. cehh macam mana aku nak tengok macam ni? terpaksa ah beli




Ok ni lah Cover EH edisi April tu

Actually, bukan aku yang kena featured ni. si MR B ni haa. yang di featured. apa? MR B?? ahahaha sesuka hati je letak MR B. ahh lantak lah. janji aku bahagia. Actually dia cakap ada satu artikel dia keluar isu EH April. Kolum kata lelaki. tapi dia cakap tak payah pon beli. sebab bukan ada apa pon. Tapi just ada lah nama dia tu sikit dekat tepi. tu aku tahu dia tulis tu



Aku pon koyak kan plastik tu semua. terus cari dekat index. cari KATA LELAKI. ok ada. muka surat 195. Sekali tengok eh betul lah dia yang tulis . sebab ada nama dia tepi kat bawah tu. but secoet je lah nama dia situ. aku ingatkan dia main main. sebab dia asyik cakap je. "tak payah beli" "tak ada apa pon" "jangan lah beli"


aku ni memang pantang sikit. pantang orang cakap JANGAN! lagi tu aku buat! muahahaha :D


Lepastu terus cakap apa dia tulis dalam EH tu


"kini berfesyen menjadi satu fenomena. Revolusi gaya dan cita rasa ini tidak berlaku 10 atau 15 tahun lalu! blabla blabla"


dia pon "damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn"


"muahahahahahahaha *gelak setan"


"malu lah i. poyo lah penulisan i dalam tu. kan i cakap tak payah beli"


alaaa tapi dah terbeli dah. ahahhaha. mana ada poyo. ok je. tapi ada jugak dia tulis word "poyo" dalam artikel EH tu. Pandai pulak dia ni guna perkataan "poyo" tu. Ok lah pandai jugak lah menulis dia ni. Daripada aku, kalau tetiba dapat job macam tu. mahu tunggang langgang bahasa. rosak bahasa tu dah semestinya lah. kalau dapat dekat aku lah




haaa ini lah apa dia tulis tu. Muka surat 195. Nak baca. pergi beli :D

Ok i suka tengok gambar u ni =)
Sebab macam kena lah dengan apa u tulis dalam artikel tu. pasal fesyen, stylish semua kan?? lalalalalalala~



ok, btw, thanks MR B for this ENTRY. tersenyum lebar i baca. muahahaha. Tak sangka pulak u pergi buat entry tu. :D



p/s: Dont forget to vote me HERE. Search "Cik Epal" and VOTE NOW! =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar