Rabu, 27 April 2011

Ada kawan aku cakap muka aku macam MYRA ZAINAL . Eh sama ke wei muka aku dengan dia ? dia cantik kottt. haha. ok ni entri perasan-tan !

tiba tiba kawan aku PM dekat facebook


wei kau gaduh ea dengan adik kau ?


CE: haa?? mana ada?? asal??



kenapa kau tak friend dengan adik kau dekat facebook??



CE: celah mana pulak gilaaaa?? bukan takat adik aku. saudara mara semua friend aku dekat facebook ni haa. saudara aku punya jiran pon ada dalam friend list aku ni. ko dah kenapa??


tak. aku jumpa sorang budak ni muka cam kau. ni link dia ***** . aku ingat dia adik kau


aku pon add lah budak ni. Sekali dia approve. Aku usha album dia sepam dua. then tanya kawan aku balek


CE: wehh tang mana yang sama??


tah. aku tengok ada iras iras sikit. sebab kau putih kot. sama macam dia


CE: hahaha Lisa Surihani tu putih. Tak ada pon macam muka aku


adaaa sikit sama, senyuman kot. Tapi yang pasti dia cun lagi ah dari kau. dan yang paling penting muka dia kurus sikit ah dari kau. dan dia kurus. kau gemok! muahaha


CE: perghhh kwanghajar lu derrrrrrr!!! gemok gemok sensetip dowhh. ada gak kena tampo guna kaki ni kang. muahaha

===============


tanpa melengahkan masa, jom kita usha gambar budak comel ni jom









yang belah kiri baju belang belang ni haa



Disebabkan aku pon feeling feeling muka aku ada iras iras sikit macam dia. maka aku telah membuat modus operandi dengan menggodek semua folder aku yang berjuta ni dalam lappy aku ni. Sila jangan muntah ok. Ini entri perasan- tan ! wakakakaka :D



puas aku cari gambar pout lips ni muahaha

itu bukan jamban sebenar. itu jamban IKEA

gigi kot sama


yang ni spek yang sama. haha. tapi aku besar sikit




Aku pon tak tahu apa yang sama. but aku rasa kalau aku kurus nanti (perghh konfiden tu boleh kurus) ada lah kot sama dengan muka dia.(perghh perasan nak mampus aku ni) Sebab budak ni muka macam kurus . tak ada lah kembang semangkuk macam muka aku kan?



tapi apa apa hal pon terima kasih lah dekat kawan aku yang pm link facebook dia ni. Sebab kau aku dah jadi PERASAN NAK MAMPUS dalam entri ni. muahahaha. jadah tol lah kau ni. nasib baik ah member


dan aku tahu MYRA ZAINAL ni salah sorang peserta project X dengan Annas Easkey. perghh kira aku akan berjumpa jugak lah dia ni. Hope to see u soon MYRA ZAINAL . and to u, sila jangan muntah sebab orang samakan muka i dengan u. Kesian u! hahahaha :D



eh tapi korang rasa ada ke sama? ke kawan aku ni je telah membuatkan aku perasan lapanpulohnam saat???

ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar