Selasa, 19 Juli 2011

Lelaki bertindik dekat telinga tu GAY ke?? or ikut TREND??

Actually aku pernah buat entri pasal bertindik gay bagai semua ni ada dekat ENTRI INI. but that time tak boleh nak upload picture sebab blogger tengah down.


Time tu aku tanya dekat TWITTER aku. Macam macam jawapan depa ni bagi. Lawak lawak pon ada.



Kadang kadang aku rasa TWITTER ni berguna jugak. Sebab kadang kadang tengah musykil musykil boleh lah tanya apa apa soalan kat depa ni. Twitter ni kalau tengah ada gosip panas, memang laju je ah timeline dan aku rasa kalau follow ramai orang dekat twitter lagi best sebab meriah sikit timeline dengan orang kepochi muahaha


Dan soalan aku.



@ Macam mana kita nak tahu sorang lelaki tu GAY?

@ Adakah lelaki pakai subang tu GAY?


@ wei kalau GAY pakai subang belah kiri ke kanan? Kalau dia sesaja pakai tapi bukan GAY . cane pulak?


@ Ada orang cakap "Lelaki bertindik ni tak boleh buat WALI" betul ke?


@Ada pulak yang cakap SAH PERNIKAHAN YANG BERWALIKAN LELAKI BERTINDIK... even perbuatan dia salah, tetapi tak sampai membawa kepada WALI FASIK. betul ke?


Actually aku dah jawab dah dalam ENTRI INI. cuma ni nak tunjuk apa depa ni jawab je lah, dan pendapat depa.
















asal orang selalu cakap GAY ni hensem??? ada je aku tengok GAY yang tak hensem. muahahahaha.


dan apa apa hal pon, kalau dah nama lelaki tu, tak yah lah gedik gedik nak tindik telinga. tak kesah lah belah kiri ke kanan ke atas ke bawah sekalipon. Kalau ada yang cakap tindik sebab nak nampak stylo? Sorry lah brader. tak nampak trendy lansung oiii. BUGHUK BEBENO GHUPENYER.


Tapi aku wondering gak yang lelaki dok pakai subang lekat lekat tu pasai apa? Alasan depa mende alah tu boleh tanggal. Memang lah boleh tanggal. Tapi percayalah tak membantu anda nampak kacak pon kalau anda pakai subang lekat atau hanya lekat nampuloh minit atau lekat tak tanggal tanggal guna gam gajah. WEIRDO!




ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar