Minggu, 17 Juli 2011

Silap pulakkkkkkkkkkk

Tadi aku pergi MidValley kejap.  Lawat encik Shaheizy Sam kejap dekat The Gardens sebab dia kerja sana. makan makan sat time dia break. Then aku jalan ah sensorang sebab dia nak masuk kerja balek. Tadi tu aku pakai jubah la pulak.Hari ni aku baik. Biasalah aku kan memang sopan,ayu,berbudi bahasa. <==== statement puji diri sendirik.




Dah jalan sensorang tu, semua kedai aku masuk. Aku masuk lah satu kedai ni. Aku tak tengok nama kedai pon sebab aku tengok dari luar baju cam menarik je. banyak dress and loose. memang menepati citarasa aku betul lah kan. Aku masuk masuk je. promoter tu cakap. "nak baju berapa bulan miss?" dia speaking time tu. aku translate awal awal lah kan. kang ada tak paham pulak. muahaha keji




Mula mula aku fikir jugak. Kedai ni jual baju memang ikut bulan ea? Kira baju tu dah ditetapkan bertahan sampai bulan ke 5 ke camtu. masuk bulan ke 6 dah koyak rabak. Mungkin lah kan. Tapi rupa rupanya.








































dia ingat aku nak cari baju mengandung! perghhhh menyirap dohhh.cis bedebah betol lah promoter tu






ok sebenarnya aku dah masuk butik baju ibu mengandung. HAMPEH! sebab tu dia tanya aku berapa bulan. ohhh tidakkkk.Mungkin sebab aku pakai jubah kot tadi. (nak sedapkan hati) Memang aku kena berdiet lepas ni. Kena lari 1500km hari hari. Stop makan nasi sebulan jap. Nak makan wholemeal bread dengan oat je. ah ghasakkk lah kan. Tapi aku ni azam je kemain over. buatnya? HARAMMMMMM.



terima kasih la promoter yang ingat aku mengandung tu sebab menyedarkan diri aku betapa aku kena kurus. (walaupun tak sedar diri jugak kadang kadang)


eh tapi baju dekat situ lawa lawa ah. Serious. Banyak kot baju cantik cantik kat butik jual baju baju mengandung tu. Mula mula nak rembat jugak. Tapi dah rasa kecik hati pulak. Hati aku rasa macam nak merajuk dengan promoter tu dan terus blah


Comelnya Sazzy Falak!
Tapi comel comel jugak ea wanita mengandung ni?? Sweetnya lah aku tengok si Nazril dengan Sazzy Falak ni. Best nya ah dapat laki macam ni. Sweet, handsome, romantik pulak tewwww. harap harap incik Shaheizy Sam akan jadi se "sweet" ini selepas kami nikah nanti.




wakluuuuuuuuuuuu bagi habes belajar dulu hoiiiiiiiiiiiii~ (monolog dalaman)



ok bye!


p/s: siapa pakai Iphone, boleh KLIK SINI . ada promotion baik punyaa~


Tidak ada komentar:

Posting Komentar