Minggu, 24 Juli 2011

Ada yang cakap muka aku macam RAINA (After School) #EhYeke?

Actually aku tengah blur blur miong miong tadi. Bukak twitter. Ada yang cakap muka aku macam Raina dari kumpulan After School.





K-pop k-pop ni lah ni. Aku tak kenal sangat group perempuan K-pop ni. Yang aku tahu SNSD je. Yang group lelaki aku tahu 2PM sebab ada Nichkhun situ. Kalau Nichkhun tak ada dalam group tu, kirim salam jugak lah aku nak kenal dia. dengan menggelupurnya aku pon google lah si Raina (After School) ni. nak tengok gak celah mana sama. kehkeh.





dan ini hasil meng "google" :












boleh lah aku jadi duta mee segera pulak lepas ni. muahahaha verangan lah kau noks

Tak nak tembam lagi lah kan pipi dia ni. Aku rasa tang berat pipi tu je lah kot ada ala ala sikit. Ahhh kenapa kah perempuan pipi gemok gemok ni disamakan dengan aku??? Cuba samakan aku dengan Jessica alba ke, Selena Gomez ke, Megan Fox ke, Vanessa Hudgens ke. kehkehkeh.



kesimpulannya aku nak kurus.


Siapa ada tips kuruskan pipi? sila bagi tips dengan segera.


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar