Sabtu, 16 Juli 2011

Sesi MEMECAHKAN LEMAK di Ole Ole Super Bowl, Kelab Golf Monterez (tournament bowling)

Tadi baru habes tournament boling. Penduduk tempat aku ni lah buat. Kitorang main dekat Kelab Golf Monterez. Tapi tak main Golf lah. Main bowling je :D


Datang datang dapat Nasi Lemak dengan kuih donat sebijik. lagipon game start pukol 10.00 AM. Sedap dowh nasi lemak ni. Sambal sedap. Aku suka sambal pedas manis camni.


majlis dimulakan dengan bacaan doa

ni lah team aku. eh tapi empat orang je team aku
team aku terdiri daripada:
tudung hitam - adik aku
tudung biru- Cik Aishah (jiran aku)
tudung pink- Aku (budak gonjeng)
tudung merah- Ibu aku

yang 2 lagi tu penyokong team kami :D



Nama team aku. BTB (Bukan Team Biasa). Dah depa suruh aku bagi nama. Aku letak ah nama team ni. Nama dicilok dari filem Gol dan Gincu. muehehehe.

L- Ibu aku
A- cik Aishah
M- aku
R- adik aku

Terror tak aku? muahahaha ni markah untuk 3rd frame. yang frame before tu lupa nak snap. Tapi untuk tournament tahun ni, aku still tak boleh nak pecahkan record aku untuk 2 tahun lepas dulu. Satu frame paling tinggi aku boleh dapat 202 markah. ada dekat ENTRI INI. tapi korang jangan gelak pulak baca entri tu. Time tu aku tulis shortform, banyak titik titik, font kat tengah, emo emo dengan anon, ada emoticon gerak gerak huahuahua. sebab bila aku cari balek entri tu, aku rasa macam lawak pulak aku pernah tulis style macam tu. alaa time tu baru nak buat blog. mana tahu hape pon. main hantam je :D



time ni dah habes main bowling. time bergambo lah pulak. amek bola nak sama dengan shawl jewww

ibu aku dan para penyokong =p

lambaian dari bekas bekas ratu cantik Malaysia

comel pulak ibu aku amek hadiah

untuk tournament tahun ni, ibu aku dapat rampas balek takhta ratu bowling dari aku. ciscis. Ibu aku dapat johan untuk individual


kumpulan BUKAN TEAM BIASA johan kumpulan!! oh yeahh!!

Tapi disebabkan kami dalam kumpulan tu semua teroor terror, (berlagak bebenau) kami pon dapat johan untuk acara kumpulan. dengan jatuhan pin sebanyak seribu berapa tah aku pon lupa. sampai MC pon cakap, "ohhh memang betul lah team ni memang BUKAN-TEAM-BIASA"


haaaaaaaaaaa. muahahaha


kitorang dapat DUIT. rm200 sorang. terbaik woh!!!

nak balek balek pon sempattt. yang ada headband ni team lain. Jiran kitorang. dekat je dengan rumah ni

dah penat penat makan lah pulak dekat Restoran Ikan Bakar Maju dekat TTDI Jaya




aku punya pinggan mesti kena ada kentang

dan ikan keli bakar bersambal


benda bakat bakar dekat sini cepat SOLD OUT kalau datang lambat

Sedap woh makanan makanan dekat sini. Serious affordable. Sedap dan murah. Kalau kitorang habis main dekat Kelab Golf Monterez tu mesti akan singgah restoran ni. dekat TTDI Jaya. Kalau tak percaya, korang try lah makan sini. Tapi kalau pergi time lunch hour tu memang susah ah nak dapat seat. sebab restoran ni memang sentiasa ada pengunjung


alololololo


Ibu dengan ayah aku ni memang sentiasa mengada ngada nak suap suap. muahahahaha ayah aku boleh cakap apa


"tengok! ayah datang bagi support baru ibu boleh menang, kalau ayah tak datang, mesti ibu tak menang"


ye lahhhh sebab ayah datang lah kitorang menang. yelahh yelahhh

Tapi dalam family aku, kalau nak ikutkan, ibu aku ah paling terror main bowling. asal pergi tournament je mesti akan menang, tak pernah nya tak menang. jealous aku. Nasib baik lah terror terror dia tu ada turun dekat aku sikit. muahahahaha


p/s: siapa pakai Iphone, meh usha SINI. ada promosi baikkk punya~



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar