Selasa, 19 Juli 2011

Eh Cik Epal ada dalam video @IniAnwarHadi lah muahaha :D

Bagus betul lah Anwar Hadi ni. Asal aku pos dekat fb dia je, mesti dia rep. :D




saja je post ENTRI INI dekat wall dia. Eh ada respon lah =p




ngaaaa. Thanks for reading THIS ENTRY encik anwar hadi :)


Then dekat fb and twitter aku ada yang cakap aku dalam video Anwar Hadi yang latest. Eh? Bila masa pulak aku buat video dengan dia pulak ni? (tertanya tanya di dalam hati yang berbentuk love. eh tipu je. mana ada hati bentuk LOVE) Tengok punya tengok, rupa rupa nya dia buat video time Digi WWOWW award tu. Tak perasan pulak time aku berorak dengan Anwar Hadi tu ada paparazzi rakam. kahkahkah.



Tapi dalam sesaat je lah ada part aku tu. secoet je. secoet pon tak kesah lah. janji hado. kau hado? muahahaha :D









Thanks and congratulations Anwar Hadi. walaupun dah banyak kali aku ucap tahniah, saja je nak ucap TAHNIAH lagi. =p


jangggg kau jangan SENTAP MAK NAK pulak kau tak ada dalam video ni jangggg hakhak :D


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar