Jumat, 08 Juli 2011

nak citer tapi......

nassalamualaikum semua....

haiiiiii lama rasanya x up- date blog kan...korang mesti dah boring asal bukak blog ni entry  x tukar2 lagi...kalau aku pown tension tak kata kat korang la kan..hahaha....

 sebenarnya aku nak citer pengalaman pegi Tanah Tinggi Cameron tp dok upload gambar lama bebenor....so kali ni aku berstory tanpa gambar la jawabnya...tp seronok ker baca blog x da gambar??? umpama tengok tv x da citer..betol tak....erm nak wat cam mana korang x da rezeki lagi nak tengok..tp my next entry aku letakkan gambar ok??? jangan  marah sudah la....

tp x seronok la..kalau x da gambar aku pown x tau nak citer apa...erm....sumber inspirasi biasanya lahir daripada sesuatu objek betol tak....

so....x nak citer lagi la kalau macam ni..aku ni tengah semangat nak citer tapi tak da bahan...sowi...sesangat....aku pown x tau apa masalah broadband nie...line pown dari tadi dok tunjuk FAIR memanjang..benci aku...(gggggggggggrrrrrrrr) tension melampau.....

ok la....next time citer...

seeeeeuuuuoooolllll next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar