Kamis, 14 Juli 2011

Video Baby Mason dan Nichkhun Baskin Robbins . Ouh sangat sangat cute lah depa ni!


Hoiii kenapa lah kau ni comel bebenau?















Comel gilaaaaaaaaaaaaaa aiskrim. Tengok video ni. Tetiba nak jadi aiskrim yang nichkhun pegang tu. muahahahahaha




Ni pulak video pasal Nichkhun dengan baby Mason. kan orang kata muka depa nak dekat sama. Yang ni aku tak paham sepatah haram pon apa mamat ni cakap. Subtitle tarak ilek.  Tapi mungkin lah dia cakap "aah, saya rasa muka saya pon ala ala baby Mason jugak. kau hado?"















Tapi baby Mason dengan Nichkhun ni memang comel pon dedua makhluk ni













Video pasal Cheese Ramen ni aku tak suka sangat. Sebab rambut dia bughuk bebenau. Warna rambut cam hape jek. tapi kiut lah jugak. Cuma macam nampak sangat dia nak jadi kiut dalam video ni. Aku lagi suka video baskin robbins dekat atas sekali tu.












Tapi dalam banyak banyak video. Video ni paling terbaik dari ladang! baby Mason cakap stop jadi "cetoppp cetoppp" ada makcik nyanyi nyanyi. dia selamba badak je cakap "cetoppp cetoppp" dan buat muka tak bersalah pastu dia gelak macam hikhik. alooo comel gila. Rambut dia pon comel. sebab ada pokok kelapa toncet atas kepala. hikhik. cer tengok video ni. Comel gila!!! :D


ada sesiapa mencari kereta baru? KLIK SINI


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar