Jumat, 06 Mei 2011

Cik Epal VS Fatin Liyana

Ya Allah. aku baru je post dekat ENTRI INI yang aku nak jumpa si FATIN LIYANA ni. dah ah pagi tadi aku post benda tu. Kira memang betul lah setiap kalimah tu satu doa. Tapi kitorang tak plan pon nak jumpa. Terserempak dohhh. muahaha. aku memang nak pergi Mid Valley tadi. sekali boleh pulak syiokkk syiokk aku jenjalan terserempak dengan Fatin Liyana. meloncat cam beruk makyeh aku tadi. siap cakap


CE: wei aku baru je buat entri pagi tadi aku nak jumpa dengan kau

FL: yeke?? aku tak baca pon lagi

CE: laaa penat je aku buat kau tak baca =,=

FL: aku busy lah. aku kan retissssssssssssss <=== ok yang ni aku tambah. hahaha

ouh biasalah perempuan kalau berjumpa

terus makan bersama

shopping bersama

wei asal muka aku OVER ??


CE: teruja dohhhhh jumpa retisssssssssssssssssssssss macam FATIN LIYANA !!


FL: ouh no camera plissssss. i retissss. so i diva

(dialog hanya rekaan semata mata)


eh aku penat, aku baru balek, banyak retissss aku jumpa hari ni. dan banyak gila benda aku nak update ni. nanti pasal Fatin Liyana aku update jugak. ni baru teaser. haha. belum complete story lagi ni. sebab aku nak tunggu gambar dekat fatin liyana. Camera dia canggih sikit. gambar gambar atas ni aku pakai henset cabuk aku je. wei FATIN LIYANA. cepat sikit upload gambar. tahu lah kau retisssssssssssssssssss. gambar aku , sila upload dulu daripada yang lain lain tu. muahahaha



to be continued........



eh ok bye!


Jangan lupa vote blog cik epal gonjeng =)






VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak!  :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar