Selasa, 24 Mei 2011

Meatball IKEA HALAL



haritu aku ada pos ENTRI pasal MEATBALL IKEA ni tak HALAL sebab ada tutttttt tettt bagai. tapi nak kepastian je lah kan


lepastu ada kecoh kecoh dekat twitter tadi cakap meatball IKEA di sahkan HALAL. aku terbaca tweet from HafizHamidun



Meatballs Ikea dikeluarkan oleh MACFOOD SERVICES (M) SDN BHD, adalah halal dan sah laku sijil sehingga 31.03.2013.


Ikea Meatballs HALAL dan ada makanan lain yang tak HALAL. jangan kata DAIM CAKE atau KARIPAP yang ada telur tu yang tak HALAL sudah. adeh macam macam lah



aku ada post jugak benda ni dekat facebook. one of my friends ada bagitahu yang MEATBALL IKEA dekat Malaysia ni guna sumber meatball yang halal cuma diorang tak mintak pengesahan sijil halal daripada JAKIM.


dan aku harap sumber sumber ini HALAL lah ye




senang senang pihak foodcourt IKEA kena mintak cepat cepat lah sijil HALAL. tak ada lah berita tak syok macam ni dengar. dah makanan situ HALAL. mintak je lah sijil HALAL . kan senang. ye dak?








tapi satu je lah aku tak suka bila makan dekat IKEA ni. beratur panjang bebenau. ramai betul hantu meatball ye??? haha :D








eh ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar