Kamis, 26 Mei 2011

Trafik blog Cik Epal 11k UV setiap hari ? wuhuuuuuuu~

13,234 Uniques Visitors sehari ??? wuhuu pitammmm!!

average 11k UV per day. 82224 UV untuk seminggu memang aku tak pernah nak sangka pon.









but terima kasih toce toce kepada sesiapa yang sudi baca blog cik epal gonjeng ini. sebab blog merepek macam ni pon ada orang nak baca hari hari and terima kasih jugak kepada sesiapa yang doakan cik epal kurus! muahahahahaha



yeah this is personal blog. bukan blog gosip artis mahupun blog politik. tapi kadang kadang suka gak gosip gosip ni. but even ni blog personal pon. terima kasih lah kepada semua yang boleh tahan baca repekan aku dalam blog ni. tak kira juga yang juling baca entri panjang panjang aku .



ye aku sedar dirik blog ni tak berilmiah mana pon. tak ada lah berinfo sangat. cerita benda benda yang aku suka dan rasa nak share je. selalunya cerita benda benda yang aku buat hari hari, apa aku makan, je. kalau mood tengah bagus ye happy lah entry. kalau tengah bengang. hambik lah entry mengamuk setepek. kehkeh



ni just untuk record blog aku je lah. kalau satu hari nanti aku malas nak update blog ke hape. sebab busy melayan kerenah cucu cicit. at least boleh lah cerita kat cucu cicit aku dulu aku ada blog merepek tapi ada jugak yang nak baca. boleh berlagak sikit dengan cucu cicit aku dan suruh diorang fikir yang aku ni nenek yang ranggi dan gonjeng di zaman muda muda dulu. ouhhhh mesti comel cucu cicit aku kena tipu dengan aku nanti








ok the main point is adalah. sesiapa rasa macam nak beriklan dekat blog aku ni. tetiba berminat boleh lah emel aku di



moon_blink2@yahoo.com


untuk blogshop je lah ye. aku tak tahu ah ada yang cakap aku tak balas emel. padahal emel ni selalu aku bukak. but tak tahu lah kalau masuk SPAM ke hape. but selalunya aku akan balas.dan aku tak ada emel lain. ni satu je. sebab tetiba kang ada yang mintak emel lain selain ni. pelik aku. emel je dekat emel ni




btw, zillion thanks kepada sesiapa yang sudi baca blog cik epal gonjeng ni. tak kesah lah kau haters atau lovers pon.




eh ok babaiiiii =)




Tidak ada komentar:

Posting Komentar