Jumat, 06 Mei 2011

bila exam muncul lagi macam ni la jadinya...

salam semua...

lama rasanya aku x up date blog aku..apa dah jadi agaknya ek????jadi pa lagi x terurusnya la jawabnya...lagi nak tanya ka...ayo.....sori la lama korang x dgr cita aku kan...maklumlah bz memanjang...hari2 da klas tmbahn la pa la....mcm ada2 da cam astro da....erm...fening fening fening...T_T

korang perasan tak bila aku nak up date blog mesti dkt2 exam season..kenapa agaknya ek....sbbnya time ni ja agak free sikit..huhu..aik???pelik kan slalunya time ni org stadi tp aku plak boleh up date blog plak...ermm...
pelik pelik pelik...

bila tiba ja musim exam suma org akan jadik cam ni..
  • rasa diri diorg yg paling rajin dalam dunia ni...coz dia ase dia je yang sanggup bgn tgh mlm n stadi...betol x?
  • slalu bawak buku ke mana ja dia g..nak stadi konon...tu pekara yg dia x penah buat kalau x da exam.....
  • then,diri x terurus kononnya stadi hard smpai x dan nak mandi...uwek....patut r bau keti**..eeeeyark      
  • katanya x lalu nak makan sbb x da selera..padahal dok diet...eh???nie pown dikira ke er??                    
 ala tu sume aku x kisah punye...okey...as long as you want stadi its does't matter for me okey...janji nak belajar..aku pown x redi g nak exam nie....komeng nga(sleng cina)....pa yg perlu aku lakukan oh tidak....


x pa2...masa is time,time is masa...x da pa yg boleh aku lakukan selain daripada baca buku ok...

PESANAN RINGKAS :  SILA JADIKAN BUKU ANDA SEBAGAI TEMAN ATAU SAHABAT ANDA YANG PALING RAPAT....PESANAN INI DIBAWAKAN OLEH: AYUMI SHAARI

cewah..beranggan nak jadi promoter 6pak..haha...bukan slalu kan.....

sebelum aku beredaa..aku nak ucapkan SELAMTA HARI IBU to my lovely mother..
NORIHA BT YAHYA...yg telah melahirkan aku kat dunia milik ALLAH yang maha ESA...yang mendidik aku
menjadi manusia yang cute , baik dan mendidik ayu jadi org yang berguna..ops...jgn marah...

this is my lovely mother T_T
selamat hari ibu....sarangae...omma...

hah...tu dia keluar da anak mak cik leha yang cute lagi menawan nie...wah....gitu...huhu...ok2...aku nak stadi lu...nak exam da mingg depan DE....

see uuuoolllssss next time .....

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar