Sabtu, 07 Mei 2011

Happy Mothers day IBU =)

alolololo tomeyyy tomeyyyy~
Comel kan ibu aku?? ahhh kalau korang cakap tak comel pon, dia tetap wanita paling comel dalam hati aku. hari ni mothers day ea? di kesempatan ini nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada warga warga yang sudah bergelar ibu dan kepada akak akak yang dah bergelar ibu yang baca blog cik epal gonjeng ni. selamat hari ibu juga diucapkan.



tapi hari hari sebenarnya hari ibu bagi aku. Aku tak rasa apa apa pon hari ni. sebab hari hari aku sayang ibu aku. hehehehe =)




Lagu ini ditujukan khas untuk ibu ku yang tercayang Puan Nor Laila Bt Dahalan. terima lah. mempersembahkan :








Artist : Gita Gutawa


Lirik Lagu Gita Gutawa - Sempurna (OST LOVE)



Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku
akan slalu memujamu


Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

*
Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa


Reff:

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..


Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Part yang warna biru tu paling diutamakan. Ibu. sila dengar lagu ni. lagu ni memang kalau orang dengar, orang ingat ibu. kalau tak dengar, saya merajuk. :D


Ibu aku ni banyak kegunaan nya. kegunaan ?? tak boleh blah betol. kwanghajar punya anak dok gunakan ibu sendiri. antara kegunaan nya adalah;


@ tempat aku bertekak
@ tempat nak buat modal nak shopping
@ tempat manja manja
@ tempat meluahkan perasaan kalau jumpa lelaki yang aku minat
@ tempat berkongsi masalah
@ tempat untuk lap hingus masa nangis.
@ tempat bergaduh melarat larat sampai 8 hari
@ tempat nak bergaduh sampai terkeluar anak tekak
@ tempat aku nak bergelak sampai terburai isi perut


eh banyak lah kalau aku nak senaraikan. tapi one thing u should know ibu. You are my IDOL. the best IDOL in the world. saya teringin nak jadi macam ibu saya dan mempunyai kualiti sebagai seorang wanita macam ibu saya. sebab ibu saya best. ibu saya jiwa muda walaupun dah kertu sebenarnya. ibu saya cantik, muka dia lagi licin dari saya. ouh how come??


then ibu saya pelawok. boleh masuk maharaja lawak. sebab ibu saya kalau buat lawok kalah AMIR RAJA LAWAK. AMIR RAJA LAWAK pon sentap mak nak tahu?? dan akhir kata dari saya, SAYA SAYANG IBU SAYA KETAT KETAT!!! muahmuahmuah :D



Ibu Cik epal dan Cik Epal =)


ramai orang cakap kitorang macam adek badek. eeeeeeeeeeeee aku nyampah betul lah. aku ni anak dia tahu?? bukan adik! itu lah akibat kalau dapat ibu muka muda dari usia.


I lebyuuuuuuuuuuuuuuuuuuu IBU! hadiah orang dah beli dah. sepraisss tak??? sepraisss tak??? yang pasti bukan FERRARI lah. muahahaha *kiss kiss cemolot*


eh ok bye!

jangan lupa vote blog cik epal gonjeng =)






VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak!  :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar