Minggu, 08 Mei 2011

(Review Movie) FAST FIVE ! FAST AND FURIOUS ! serious terbaik dari ladang cerita ni !!

ni aku baru balek ni. tadi pergi The curve jap. dengan kesayangan. tetiba nak tengok wayang pulak. tengok lah cerita FAST FIVE




aku ok je layan cerita ni. sebab musabab nya adalah ada VIN DIESEL berlakon!! perghhh tak pernah pernah aku suka dekat lelaki botak. bila tegok cerita ni sumpah terjatuh cinta dengan lelaki lelaki botak. sebab botak botak dalam cerita ni HOT HOT





ada abang THE ROCK gak berlakon. dia pon botak!



Serious tak rugi tiket wayang korang kalau korang layan cerita ni. memang best nak mampus cerita ni. Memang tak rugi pon lah buang masa dalam panggung tengok cerita ni. lagi lagi tiket wayang tadi orang belanja pulak. perghh lagi lah best



cerita ni 18 ye adik adik. 18sx ke 18sg ke aku tak tahu lah. tapi 18sg kot sebab banyak babak babak yang ganas.



yang paling tak boleh blah ada satu scene taik meletop. perghhh serious SHIT lah scene tu. tapi lawak nak mampus. tergelak aku sekor sekor



cerita ni banyak aksi. mula mula tengok pon, korang dah disajikan dengan aksi aksi menarik.


Mula mula aku menyampah dengan THE ROCK sebab dia jahat dengan VIN DIESEL tu. tapi lama lama depa jadi geng. bergabung . perghh memang mantop




part kereta kereta terbang pon best jugak. orang orang terjun terjun pon best.cerita ni banyak buat aku mencarut ye jugak . lagi lagi bila tengok malaun yang kwanghajar yang bajet bagus tu. serious shit. dah ah tak hensem. pastu busuk hati lak tu. Lepastu banyak juga part yang aku dok cakap "fuyohhhhhhhhhhhhhh" "woi woi" "damnnnnnnnnnnnnn" "shit" "eh bodoh lah dia ni" "cepattt cepattttttttttt bawak kereta laju laju lagiii laju lagiii" dan tah pape aku mengarut.



Tapi cerita ni berjaya buat aku nangis. sebab nanti salah sorang member dia mati. nak tahu siapa? kena ah tengok. lemak ahhh kalau semua aku nak cerita



muka muka pelakon botak dan separa botak

barisan pelakon

ni geng geng depa

hero yang best

ni lah malaun yang busuk hati tuuu. nyampah tau

pempuan ni comel. aku suka !!

ni part part terjun terjun

hensem siottttttttttttttt hero hero

ni scene terbang terbang

dua budak botak bergaduh

depa semua best

perempuan polis ni pon cun jugak

yang mamat hitam ni lawak
Cerita banyak pon tak guna. baik korang pergi tengok. serious tak rugi pon duit korang. aku boleh cakap filem ni filem wajib tonton 2011! the best movie ever lah . siapa tak tengok memang rugi. dan aku tak rasa pon korang akan rasa rugi bila tengok movie ni. memang terbaik dari ladang. out of 5 stars. aku boleh bagi 4.5/5 .tinggi tuuu. sebab aku ni kalau review movie sangat jarang nak bagi 4 bintang ke atas. tapi sebab cerita ni memang terbaik! ada kawan aku siap bagi 5 bintang lagi. tapi 5 bintang tu tak boleh lah aku bagi, tu macam perfect sangat. tapi best lah cerita ni =)


kerja aku asyik keluar je. aku update jap blog pastu keluar beronggeng, keluar ternak lemak. sekali balek balek tengok dashboard


perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~




tak boleh banyak lagi nak komen? melecet jari dok approve sorang sorang punya komen. sampai patpuloh enam kali tekan button 'publish' tak memasal. btw, thanks sesiapa yang sudi drop komen. sebab tak pernah sampai 1k aku kena moderate. gila kentang lenyek


eh ok bye!

 jangan lupa vote blog cik epal =)





VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak!  :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar