Selasa, 31 Mei 2011

Bila Shaheizy Sam dimanipulasi kan. gitu lah jadik nya

Tadi lepak Mc Donald jap dengan incik Shaheizy Sam. Order lah ayam goreng spicy. dia boleh cakap dia tak pernah makan. pelik aku. kira ni first time lah dia nak makan ayam goreng spicy McDonald ni. ngengg


jakun tak pernah makan

Aku suka jugak ayam goreng McD ni. tapi aku suka yang spicy daripada yang biasa

ouh saya suka jersi anda. =)

Dah balek balek rumah ni. aku macam bosan bosan je. tengok folder folder aku.


tengok gambar ni

Sekali rasa macam nak jadi jahat kejap. kejap je. kehkeh




=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=











Tadaaa!!!!

cik epal wanna be


Macam MAK JOYAH dah aku tengok. wakakakakakaka. tersembur putu mayam aku dekat skrin laptop tengok gambo ni. walaupun dah lapanpuloh kali aku tengok. muahahahaha






siapa lagi hensem? muahahaha


kang dia tahu aku pedajal dia ni. mampus lah aku karang.

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~


ok bye!


jangan lupa vote blog cik epal ea !! :)








VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak!  :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar