Kamis, 12 Mei 2011

tekanan tension......help me!!!!!!!

salam hai semua....


ari ni aku nak luahkan sedikit rasa x sedap ati n tension aku sepanjang menghadapi exam ni de....mau aku x tension punya lama baca buku tup tup dpt result...masyarakat betol la....esok nak kembali ke zaman silap plak(sbjk sejarah)...aku tkt r..soalan kali nie sume ppd yg buat huh..mau x lelah aku stadi...ngan x tau tajuk nak kuaq suma ada...omma appa...help me...ya allah berilah kau kekuatan tok menghadapi semua ujian ni..ni ja yg aku sandarkan tok smbung ijazah n kalau rezeki aku taun nie..insya-allah my future akan cerah bak mentari....aku harap korang doakan kejayaan aku erk...hah...tadi baru dapat tajuk from kwn aku..lega la sikit nak stadi x dak la pecah pala otak....ok lah ...aku nak smbg baca....ngetaq ni nak baca nota...geeeee.....geeee....bui....bui.....
bye my fwen.....uhuhuhuu

seee uuuuooolllllssss next time......

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar