Senin, 16 Mei 2011

yayyy akhirnya jumpa jugak dengan kembar ku MYRA ZAINAL . ini entri perasan. muahaha

Dulu aku ada buat entri pasal kawan aku cakap muka aku sama dengan MYRA ZAINAL. punya ah semangat sampai aku dok samakan dia punya gambar dengan gambar aku. muahaha. tak percaya aku punya semangat waja tu boleh KLIK SINI baca entri tu. ramai cakap sama. tapi ada jugak cakap tak sama


finally aku jumpa jugak dengan dia dekat project X by Annas Easkey. ada jugak cakap muka kitorang sama. even Annas Easkey pon cakap muka kitorang sama siap ada shoot gambar kitorang berdua lagi dua orang je. muahahaha


aku paling teruja masa project X ni nak jumpa MYRA ZAINAL ni lah. yang lain tak berapa nak teruja sangat sebab yang lain pernah jumpa :D


meh usha sat. sama tak??? lalalala~









aku pon tak tahu jugak mana sama. senyuman kah? tapi maria elena cakap bentuk muka sama. ada yang cakap sebab cara senyum sama. tah aku pon tak pasti apa yang sama. tapi aku lebih prefer muka MYRA ZAINAL ni tanpa mekap. sebab muka dia tanpa mekap nampak macam mat saleh uolsssss.


tak kesah lah sama ke tak. yang penting aku dah jumpa dia kehkeh. oh MYRA ZAINAL ni pon ada blog. boleh lah terjah blog dia. KLIK SINI


akhir kata ...





terimalah gambar spek bedah dari kami. gambar dicilok daripada ENTRI INI. ngehngehngeh



btw, nak mintak tolong sikit, tolong like pic di bawah ini.but log in facebook dulu lah hehehe. boleh jugak undi MYRA ZAINAL. sebab dia pon masuk project X jugak =)





Tidak ada komentar:

Posting Komentar