Minggu, 22 Mei 2011

pegi stadium ipoh....syioknyew...

assalamualaikum w.b.t  semua..
tu dia dah lama aku x up date blog aku nie...pengunjung pown x ramei sih....kenapa agaknya ya...mungkin kerna blog aku x best kot..x mcm blog IRINE NADIA ngan FATIN LIYANA...ermm may be tu mungkin la kan....arghhh...peduliakn tu semua..janji aku hepi ngan apa yg aku ada...

1st of all aku nak g tau aku baru ja selesai jawab exam...pastu digemparkan ngan berita kami di invite tok menghadiri satu mjls...
the majlis is :
MAJLIS PERMBUKAAN PERASMIAN MSSM 2011 
 kat ipoh perak..negeri aku la....
sebaik kami satu kelas dongar..apo laghi..tewus bergubira walaupown masa tu kami punya exam x abih lagi..hah...gila betol....org slalunya ketaq nak exam tp budak kelas aku sebaliknya...

ok tinggalkan sume citer tu kita eralih ke berita seterusnya okey....ok pengalaman aku g stadium 1st time aku g stadium membuatkan aku sedikit teruja...sikit ja x byk...bukan aku x penah tgk stadium kan....okey sambung citer....lps ja masuk dalam stadium setelah mengharungi org yg begitu rame...aku n the geng pown pa lagi carik tmpat duduk huh...dok biaq lagi duduk la.....letih oooo...selpas minum air kedeguk kedegaq makan dgn rakusnya....aku pown on aku punya KLIK KLIK n SNAP SNAP....

hah..inilah hasilnya..baru la dpt senyum dgn manis n menawan....

ambik kesempatan bergambar berwallpaperkan padang...
ops padang ker?? whatever...smile...

ni masa pelancaran warna pe ntah..dia ada nama dia kau pown da lupa dah...
kalau nak tau..satu malaysia ada kat sini tau...6pak x yang warna warni tu..tu lampu la...haha....yang paling penting lampu yg kami bawak tu masuk  MALAYSIA BOOK OF RECORD ok..aku bangga manjadi anak perak..wah g tu..

after pelancaran kami dikejutkan dengan firework plak...fuhh..terkejut siput aku....ketaq ooo masa nak ambik gambar nie..namun aku gagahkan diri...wah ayat penuh makna...mau idak aku x ketaq rasa macam ngah perang tu....boom bang boom bang dia tembak...adoi sakit telinga tu..nasib baik x pekak kalau x, x boleh wat listening tok exam mUET..huwah

tengok la tu..alooooooo comeinya...sebenarnya byk lagi...sbb satu negeri bawak satu SI COMEY nie.....erm paling besar dari negeri sabah...diorag bawak burung...besar giler ker...
yang paling kecik dari negeri pe ntah lupa r.....agrhhhh banyak benda aku lupa...

lepas letih bersorak n buat OMBAK aku duduk n snap gambar sendiri..wah cute tu walau pown snap sendiri..haha...bukan slalu nak puji diri sendiri kan...huhu...

program ni abih dalam pukoi 10.30 malam tp kami balik lmbt sikit...snap gambar sebyk mana yg mungkin...huhu..bukan slalu dapat pegi...pegi plak free tu....then keluar dari ipoh pukoi 11.30 malam..maklumlah sesak..kot...then kami berenti makan kat sg perak..turun g solat dulu..baru makan...konon na makan sup ka tomyam ka.. last last makan meggi cup ja..sedey betoi....ckgu aku ckp

cikgu : kalau setakat makan meggi cup kat klubong pown ada...
aku : nak wat cam na cikgu nie ja yg ada x kan nak makan nasi malam2 kot....
huh  aku tanpa melengahkan masa bukak mulut n ngap...

lepas makan berangkat pulang....n tidoq kat skolah....
...TAMAT...

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar