Sabtu, 07 Mei 2011

Cantiknya Rozita Che Wan pakai tudung =)

bila pakai bulu mata pelesu, dah tak tahu beza mana rozita che wan dengan mana awak =p

cantik

piss piss kacang piss

da macam orang arab

walaupun now awak makin tombam, tapi awak still Rozita Che Wan di mata saya


saya saja je buat entri ini. sebab saya nak pergi Mid Valley lagi hari ni. macam ENTRI saya wish nak jumpa FATIN LIYANA lah. Tup tup tap tap tip tip tetiba lak si Fatin Liyana lalu depan saya. dan terus saya ajak dia beronggeng. Harap Cik Nurul Ain Abd Salam pergi Mid Valley jugak hari ni. Boleh kita beronggeng jugak. kehkeh


Tak boleh blah aku hoiiiiiiiiiiiii. Semua retisssss je tau aku nak jumpa. Takpe. Tiap kalimah tu satu doa kan?? Mana lah tahu bebetul aku terserempak dengan cik Ain aka Rozita Che Wan bertudung ni kan? sebab mulut aku selalu masin


eh ok bye!


jangan lupa vote blog cik epal =)







VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak! :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar