Rabu, 25 Mei 2011

Aku sudah jatuh cinta dengan NICH KHUN sebab dia jambu

ohhh tidakkkkk. Im in LOVE . Im in LOVE.


in LOVE wakluuuu lah cik epal hoiiii.


ouh tapi apakan daya, aku hanya manusia biasa yang masih bernafsu melihat mamat mamat jambu yang kacak kacak. ouh kalau dapat suami jambu macam ni kan best. memang aku tak bagi dia keluar rumah. karang perempuan lain mengorat dia, susah pulak aku. muahahaha


tapi serious lah. bila aku tengok mamat ni. cinta aku terhadap LEE MIN HO sudah mula berkurang. Ouh LEE MIN HO. maafkan i sayang. u dah kertu. i dah curang. i minat dekat NICH KHUN pulak. ingat daku dalam doamu sayang. Walaupun i tak tahu siapa lagi kertu antara u dengan NICH KHUN ni tapi yang pastinya NICH KHUN ni lagi kiuttttt miutttt dari u.


mempersembahkan.


bakal suami saya.


NICH KHUN.



ehem ehem





auwwww cutenyewwwwwwwwwwww~

omak ekau bagi makan hapo ni sampai dah bosar godabak ni kiuttt macam ni ni ???

say hye to me. say hye to me! haha menggelabah

putih itu suci murni

dah lah hensem stylo pulak tu

dah lah stylo , pandai main gitar pulak tu

dah lah pandai main gitar, jambu batu pulak tu

dah lah muka jambu, suka budak budak pulak tu



ouh i loikeeeee NICH KHUN. memang ada ciri ciri lelaki idaman mak nyah. Aku ni tak ada lah memilih sangat. tapi kalau dapat iras iras NICH KHUN pon dah ok dah tu.



aku ni bukan peminat K-POP tapi aku baru teringat aku pernah buat isu pasal M-POP nak tiru K-POP ni aku letak lah gambar 2PM. rupa rupanya dia salah sorang anggota 2PM. tapi dalam 2PM dia lah yang paling hensem, jambu dan kacak! ouh i loikeee~


NICH KHUN yang tengah. hensem kan? kan? kan?


kalau lah group 24:7 muka muka semua jambu macam ni kan bagus. even suara kau tak sedap pon. kalau muka kau jambu macam ni. ada lah benda best jugak nak diperkatakan


siapa yang ada iras NICH KHUN dekat sini.??? ce citerr ce citerrr . NAN HADOOO 

gambar kumpulan 24:7 ni buat spoil je. tengah sedap dok layan gambo mamat jambu ni. sekali hampa semua lagi JAMBU. pe cer ni??? *mata ke atas tangan ke dada


btw, aku harap NICH KHUN baca entri khas aku ni untuk dia ni. kalau group 24:7 nak baca PON BOLEH. boleh mintak sainnnnnn sekali. maklumlah depa kan retisssssssssssssssss. auwwwww



eh ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar