Senin, 23 Mei 2011

(review movie) Pirate of The Caribbean - On Stranger Tides



@ cerita ni lawak lawak lah jugak. lawak pon sebab Johnny Depp yang buat lawak bodoh dia. dengan muka selamba badak dia je. muka tak bersalah



Johnny Depp as Captain Jack Sparrow yang sengal


ni heroin. Penelope Cruz. bibir dia seksi



@ aku tak penah tengok Pirate of the Caribbean sebelum ni, so aku tak tahu yang sebelum ni punya cerita macam mana. tapi bila tengok, ok je. tak ada pon rasa tak faham ke hape.








duyung duyung cantik yang jahat

suka tengok depa ni. sweet :)

dia ni jadi ikan duyung. dalam banyak banyak ikan duyung. dia ni lah yang paling cantik

konon konon kiut lettewwwwww

time nak pergi cari telaga awet muda

part ni best sebab lepas ni ada adegan cemolot. muahahaha :D



@ aku bagi 3 bintang dari 5 bintang. cerita ni masih di tahap biasa biasa je bagi aku. cerita FAST5 paling terbaik setakat ini.


aku pon tak tahu hape nak review pasal cerita ni sebab aku rasa cerita ni biasa je. tak ada ah tak best. tak ada lah best. BIASA je. tapi kalau sesiapa nak tengok, tengok lah. aku tak ada pon cakap rugi ke hape tengok cerita ni. ok je. boleh lahhhh kalau nak layan.but Johnny Depp terbaik lah dalam cerita ni =)



eh ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar