Senin, 09 Mei 2011

Menternak lemak di SWEET CHAT bersama FAZURA dan SCARLETT JOHANSSON saya =)

Sesi menternak lemak bersama retissssssssssss lagi. kehkeh. Dah lama tak beronggeng dengan kawan baik aku dua ni.


bersama fazura saya =)

bersama Scarlett Johansson saya =)

Sesi menternak lemak kali ni adalah di SWEET CHAT MidValley. perghhhh murah hoiii. tapi korang kalau nak murah kena pergi weekdays time lunch hour lah. around 11am-3pm tak silap aku natang natang murah ni.



ice lemon tea dapat sekali pakej dengan apa apa yang kita amek

red ruby fazura punya

chicen curry rendang hape tah nama. scarlett johansson punya

mine - honey BBQ chicken burger. paling terbaik doh!

menternak lemak bersama retissss

photographer of the day. Shahir. tapi bukan Shahir AF lah. dan dia tak ada kena mengena dengan dak AF. dia ni cousin scarlett johansson

nasi goreng shahir. nyum nyummmm

si FAZURA ni memang gila semua orang dia nak cium. rindu katanyaaa

perghhh TERUJA siottt kena ciom dengan FAZURA !!

dengan tidak menghampakan perasaan beliau. kitorang pon cium lah dia jugak. kehkeh

FAZURA dan SCARLETT JOHANSSON saya =)



auwwwwwwwwwwwww dah rindu balek dekat korang dowhhhh. thanks sebab korang FREE beronggeng dengan budak gonjeng. ye lah korang kan retisssss. nak dapat sekali dedua FREE bukan senang. kemain busy masing masing tau. menyampah


Time ni lah aku tetiba terserempak dengan FATIN LIYANA. tapi dak aten ni tak upload upload gambo lagi. hehh tu pon retiss jugak tu. lagi busy. mengalahkan PERDANA MENTERI uolsss~



p/s: rindu dah dekat FAZURA dengan SCARLETT JOHANSSON saya. boleh kita cemolot pulak pasni. muahahaha. namo namo namo namo namo namo chua ^^



eh ok bye!


jangan lupa vote blog cik epal !!








VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak!  :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar