Minggu, 15 Mei 2011

Menternak lemak di A & W bersama Fatin Liyana, Maria Elena, Zainatun Adilah , Ayun Ayunar dan DATIN =)

hoiiiiiiii apa pasal 2 latest entry aku hilang ni?? tengok dekat 'edit posts' pon tak ada. macam mana ea nak kasi ada balek??? anyone?? adoiyaiiiiiiiiii terkejut tau bila bila hilang entry ni. dah ah semalam nak update pon tak boleh. dah ah banyak gilaaaaaaaaaaaa cerita tertunggak aku nak cerita ni. siriyes tak tahu nak start mana satu. tak pe ah aku start dengan cerita ni dulu


actually masa lepas  aku photoshoot project X comot comot dengan Annas Easkey tu. kitorang pergi lepak dekat A&W. dah ah aku tak ada baju, btw, thanks dekat Ayun Ayunar kerana sudi meminjamkan inner baju dekat aku. sebab inner baju aku dah habes comot dah kena cat masa shoot tu.


siapa lak tak kenal Maria Elena retissss ni kan???



waa makin bertambah ahli dalam gambar. Ayun Ayunar aka Sca al-Yahya interframe

perghhh ustazah aku hari ni


makanan makanan yang berjaya diternak!


curly fries

root beer terbaik dari ladang

mine- cheese burger. bolehhhh lah. but aku lebih prefer burger mc Donald



bersama retisssssssssssssss retisss kesayangan Malaysia. lalalalala.

datin memang eksaited. as always

datin bawak sugar glider dia. perghhh semua jakun. aku je tak jakun. lalalala

terserlah kejakukan. tak tahu mana beza makanan dengan haiwan sugar glider muahahaha



bakal bersaudara. kakak ipar dan adik ipar wanna be. kahkahkah

time ni cameraman tak bersedia lagi. tapi aku dah pose siap siap

sila senyum sekarang

aku rasa muka aku sama je semua gambar. ahh ghasak lah derr

apasal Maria Elena??


24:7 wanna be. Maria Elena ketua kumpulan

24:7 siottttttttttttttttttttttttt

kau hado gambar macam ni???? hado??



to kumpulan 24:7. sila rasa tercabar.

mesti kumpulan 24:7 nangis tengok kitorang pose macam diorang .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar