Senin, 09 Mei 2011

Menternak lemak di WAROENG PENYET bersama ASHRAFF SINCLAIR =)

perghhhhhh menternak lemak bersama ASHRAFF SINCLAIR uolssssssssssssss. kau hado???

ni semalam punya cerita. dok lepak The Curve dengan cousin tersayang. cousin aku ni muka macam mat saleh. muka aku tak ada lah macam minah saleh. dia ni je tersesat muka macam mat saleh.

satu yang best pasal the CURVE:

FAKTA : sangat banyak tempat pilihan nak makan, nak western? nak japan? nak mexican? nak indonesian? nak makan belacan? you name it! macam macam restoran and cafe ada

Tak berapa nak FAKTA : aku makan tak banyak mana pon kalau pergi Curve ni. ternak lemak je sikit sikit


destinasi menternak lemak untuk kali ini adalah di WAROENG PENYET! perghhh serious terbaik dari ladang woh makan dekat sini

yeahhh inilah dia ASHFRAFF SINCLAIR itewwww. tak berapa nak ASHRAFF SINCLAIR sangat pon lah sebenarnya. my beloved cousin yang kuat gosip. walaupun muka dia macam mat saleh. tapi tetap makan belacan ok.



ni cousin aku jugak. abang kepada ASHRAFF SINCLAIR. call him MIKE =)

ayam penyet
Aku kalau makan ayam ni suka makan part "chicken leg" tapi that time tak ada chicken leg. yang tinggal breast je. ahhh dada pon dada lah. janji hadoooo. daripada nan hadooo. tapi serious sedap doh ayam dia. garing and fresh! tersegar dari ladang!



terliur tak tengok AYAM PENYET ?? nom nom nom
untuk sesiapa yang rasa nak makan. ayam penyet sini harga rm7.90 nasi putih dalam rm1.90 tak silap. tapi ada banyak gila lauk yang korang boleh pilih selain ayam penyet. tapi ayam penyet ah paling  best ! sambal cili dia tu perghhhh memang meletop siotttt! walaupun pedas tapi sodap nak mampus


soda gembira
"bang kalau saya tak gembira minum soda gembira ni macam mana bang?"

eh tapi dah kata air sedap macam ni, gembira je aku.  harga boleh tahan murah. rm3.50 only.




si ASHRAFF SINCLAIR dengan MIKE ni pi bawak cousin depa lagi 3 orang. aku tak kenal. sebab tu cousin depa belah mak. sebab aku cousin dengan depa dua ni belah ayah. tapi cousin cousin depa ok je. even first time jumpa, tapi riuh jugak. i loikeeeeeeeeeeeeee~



tak habes pedas lagi tu. aku re-fill lagi sambal. sedap siott. aku ni memang kuat makan pedas. kicap dia pon sedap. manis dan pekat. its nice. aku ni kalau makan, mesti nak kena ada kicap. even ibu aku masak ayam masak kicap pon aku nak letak kicap jugak.



tauhu dan tempe
si ASHRAFF SINCLAIR ni lambat bebenau makan. aku rembat lah dia punya tempe. lepastu boleh pulak dia kata

CE : wei nak tempe kau ni

ASHRAFF SINCLAIR: aku pon tak tahu mana satu tempe mana satu tauhu. kau amek je lah

Boleh ?????????
ayam penyet dia pon tak habes, aku tibau jugak. ahh ghasak. kalau makan tak elok membazir, nanti jadi kawan syaiton nirrojimmmmm. tengok pinggan aku?? licinnn. memang tak rugi sesiapa bawak aku makan. cuma timun dia je aku tak makan sebab pahit. kalau tak pahit mahu licin jugak tu. tapi ayam penyet dekat sini serious terbaik! serious!



ini seriyeeeeesssssssssss (ala ala wonderpet)


dah habes makan, tengok fast 5. perghhhhh best gila nak mampus cerita ni. siapa tak tengok lagi, baik korang pergi tengok. KLIK SINI untuk tengok apa aku review pasal cerita ni. serious terbaik!


dah habes tengok movie, pergi IKEA pulak, saja jalan jalan cari pasal



berangan  lah kau . konon konon bilik kau cosy macam ni

nak jugak bergambo dalam bilik cosy ni. walaupun langsir je nampak. ada aku kesah?

muka kena jual. RM19.30???? ok lettewwwwwwwwwwww~ nak mintak kurang lapan hengget boleh ??

kanak kanak girang

dia tengah bogel time ni. so kena lah censored sikit mana patut

kanak kanak ribena

depa ni pantang nampak sofa. kemain laju masing masing nak pose atas sofa

wanna be on TOP??? (music ANTM berkumandang)

eh aku rasa aku dah macam kurus sikit lah. panggggggggggggg~ (perasan)

aku tak tahu lah hape kerja budak budak ni. tetiba jadi hantu bungkus

then dah habes posing posing dalam IKEA. dan verangannnn yang rumah dah besar nanti macam display dekat IKEA.


then we olssss pergi karok pulak. perghh dah lama siottt aku tak karok. ni memang sesi lepas gian ni.



yeahh itu dia retissssssss yang kita terbangkan khas dari ZIMBABWE ?? boleh tahan lah suara dia. standard standard budak budak AF :D

wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~


walaupun aku tengah batuk ni. tapi ghasak lah derrrr. main lenjan je aku. batuk tak batuk, karok totapppppp. aku kalau pergi karok ni, memang lagu AGNES MONICA lagu wajib lah aku melalak. semua lagu AGNES MONICA aku hafal. aku harap AGNES MONICA baca blog aku ni dan terharu sebab aku hafal semua lagu lagu dia.


perghh kemain angan angan minah jenin tau aku.


ok bye!


jangan lupa vote blog cik epal !!








VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak! :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar