Kamis, 19 Mei 2011

Al-Fatihah buat penulis blog telordibasuh (Abdul Hakim bin Kamal)







Ramai yang buat entri pasal pemergian arwah , owner blog TELORDIBASUH ni. pernah lah sekali dua aku komen blog arwah. selalu jadi silent reader je




Walaupun aku tak rapat sangat dengan arwah. tapi bila aku tengok blog list arwah, semua buat entri pasal pemergian arwah tetiba aku rasa sedih. air mata aku mengalir. rasa sebak tetiba



sebab aku tahu rasa macam mana blogger yang baik dengan kita, selalu bertegur sapa dengan kita, selalu komen dekat entri kita, tetiba dah pergi buat selamanya. sedih rasa nya even tak pernah jumpa depan depan. just berbual dalam alam maya je, kehilangan nya terasa.



sebab masa arwah bro HISHAM meninggal dunia dulu. aku sedih kot. sebab aku baik dengan dia. selalu ym dengan dia. bila ada blogger kutuk aku, even yang kutuk kutuk aku tu dalam kalangan blogger yang baik dengan arwah pon. dia still bagi aku semangat nak blogging.



sebab tu bila aku tengok blogger yang baik dengan arwah (owner blog telordibasuh) buat entri khas untuk arwah. aku rasa sebak. sebab aku tahu rasa dia macam mana.



Arwah meninggal dunia sebab jangkitan paru paru. Paru paru menjadi keras dan tak boleh berfungsi.




Innalillahiwainnailaihiraji'un...



Al-Fatihah ..

Takziah buat keluarga arwah. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman dan beramal soleh.

Amin ..



Hidup ini hanya sementara. Persiapkan lah bekalan sebanyak mungkin yang akan kita bawa di akhirat kelak yang kekal abadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar