Kamis, 05 Mei 2011

Thanks HANA TAJIMA sebab ingat lagi dekat Cik Epal gonjeng. waa terharu. and Fatin Liyana yang sengal mengong mengong

kakak ku LYNA KAMAL tercayang telah meng upload gambar nya bersama dengan HANA TAJIMA dekat facebook kerana depa masuk NTV7 pasal hape tah. Aku tak ada tv so aku tak tengok.

Lyna Kamal dan Hana Tajima
Aku pon sibuk sibuk lah komen gambar ni. Maklumlah kepochi:






Perghhhhhh tengok tengok! Hana Tajima ingat lagi tu dekat aku. waaaaaaaaaaaa teruja ni teruja. pengsan nampulohnam saat. adeh. sampai tulis komen balek pon dah tak betul. "i wanna fainting?????" hahaha jadah lah. menangis cikgu bahasa Inggeris aku tahu aku merosakkan tatabahasa ni. ahhh ghasak lah salah pon. janji Hana Tajima paham. tapi aku rasa Hana Tajima tak berapa paham sebab dia tak balas balek pon. muahahaha


Lepas tu FATIN LIYANA yang pemes emes tu pon nak kepochi jugak;



hahahahaha jadah lah si FATIN LIYANA ni. dia yang pemes nak mampus, cakap aku pulak. Followers 21k tu. kau hado??? :D

ouh mekaseh lah ten, tu pon kalau betul betul lah kau nangis. haha. hoi ten, bila nak beronggeng ni?? aku asyik jumpa abang kau je ni. kau ni tah bila lah. Bakal akak ipar kau tu tak payah cakap lah. dah lapanpuloh kali jumpa. tahu lah kan kau retissss. susah bebenau nak ajak beronggeng. ye lah siapa lah aku ni. aku picisan je. sobsss~

btw, thanks HANA TAJIMA !!!! =)



haaa sesiapa yang pernah tanya pasal HANA TAJIMA dulu single ke tak. sorry lah derrr. dia dah kahwin maaaa. sila gigit ibu jari kaki.


yayy yayyy lepas ni nak beronggeng dengan kawan kawan baik aku yang cun melecun. heee. best best. tapi yang tak bestnya . duit aku dalam dompet tinggal limapuloh sen. arghhh terpaksa lah aku pinjam duit member sikit ni. Tak pernah aku merasa semiskin ini. kesian dekat aku. hari hari makan biskut. takpe. boleh kurus. sila doakan aku kurus.

eh ok bye!


jangan lupa vote blog cik epal gonjeng ea ea ea







VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak! :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar