Jumat, 01 April 2011

Cantiknya Ninie Marlyne ni . suka tengok !

Ok nak buat pembetulan sikit ye. dulu aku ada buat entri pasal dia ni aku cakap dia ni adik Maya Karin dekat entri INI. sebenarnya bukan ye. dia bukan adik Maya Karin. Ninie Marlyne ni cuma ada iras iras Maya Karin lah.


#EhSamalah macam Maya Karin :D

serious lawa lah dia ni







Kalau ada mamat mamat dekat luar sana yang VERANGAN lah nak dekat si Ninie Marlyne ni. lupakan lah saja niat mu. She's TAKEN already. kau hapo hado?


with her boyfriend

bukan bf wokeh. dah kawen dah pon

selamat pengantin baru lah Ninie Marlyne. walaupun tak diajak :D



ye lah muka dia ni. kalau orang cakap adik Maya Karin pon orang percaya. sebab depa ada iras sikit. yang ENTRI TU aku saje je cakap dia adik Maya Karin. aku saja nak tengok ada orang alert tak. saja je buat buat salah *cover line


haa jangan lupa ye Vote aku dekat SINI. Search "Cik Epal" and Vote now !! =)


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar