Jumat, 08 April 2011

Cik Epal jadi budak kecik ?? eh macam comel la pulak. hahahaha *aku perasan

Rajin bebenau si LULULALALENGLENG ni dok edit gambar aku. Kemain panjang nick name ye. But terima kasih lah kerana membuat kan saya ni feeling feeling macam RANIA NUR BATRISYA tu. ahaha :D

Comel nya jadi budak kecik gayut dekat pokok. Macam babun ! :D

hikhik spek bedah tidak ketinggalan


Tapi macam cute je dok bergayut atas pokok . Tapi kalau ghupe itu lahhh.Cenonet macam tu tak apa lah kan. Lemak lemak masih belum bersepah kata koooo. Kalau sekarang ni muka aku ni nak gayut pokok macam tu. Sumpah ah patah dahan, ranting semua tu. Damnnn!




Thanks to LULULALALENGLENG yang membuat aku feeling feeling comel lapanpulohlapan saat! Lepasni buat lah lagi banyak banyak ye. Kalau gambar ni size besar sikit lagi best! ni kecik sangat size gambar ni. ehehe . If kau orang nak tengok macam mana dia buat aku jadi budak kecik. Klik lah link LULULALALENGLENG tu . Thanks again ! =)




p/s : Dont forget to vote me HERE. Search "Cik Epal" and VOTE NOW! =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar