Minggu, 10 April 2011

(REVIEW) CUN !! CUN ke ??

CUN !



Ok ini pendapat peribadi lah ye. Secara jujurnya :


@ Aku rasa cerita ni biasa biasa je. Komedi ringan. Kalau buat telemovie dekat ASTRO ke cerekarama dekat tv3 ke ok dah. Cuma tak payah bawak ke filem pon tak pe


@ Aku suka tengok Maya Karin dalam cerita ni. Cantik! memang dia natural beauty lah. dia tak mekap sangat pon, muka dia cantik,memang CUN lah! =)


@ Kenapa Remy Ishak nampak gelap ea dalam filem ni? ke dia memang gelap? or sebab jadi watak kampung, kena bagi gelap?


@ Aku rasa kerbau dalam cerita ni comel. apa ke nama tah. kembang kot nama kerbau tu


@ Aku suka watak Manis dalam cerita ni. nama dia tak berapa familiar lah perempuan tu. Tapi Manis tu very talented. dia berlakon jadi terencat dalam cerita ni. Lakonan dia nampak natural. Aku pernah nampak Manis ni berlakon dekat Astro dulu jadi penagih dadah. best jugak dia ni berlakon. Lagi satu si Manis ni ada dekat VC Siti Nur Haliza - Bisakah. aku tak tahu nama dia. aku malas nak google. tapi tengok muka aku kenal lah.


@ Tiba tiba aku rasa macam nak photoshoot dekat Kedah bila tengok cerita ni. nice view =)


@ Masa dalam panggung, budak belakang aku gelak macam orang gila, dengar suara dia je gelak. padahal tak ada la lawak sangat pon. aku ada lah tergelak jugak. Tapi tak ada la gelak macam orang gila. masa aku tengok cerita ADNAN SEMPIT dulu ye. kemain galak gelak. mungkin sebab ada Shaheizy Sam. ouh abang Sam.


@ ada part yang boleh buat aku menguap dan mengantuk



@ Aku rasa macam nak hempuk je Ning Baizura dalam cerita ni. eeee kalau lah aku jadi si LUNA (Maya Karin) tu. dah lama dah arwah dah si Ning Baizura tu. kemain over busuk hati. Tapi ok lah. lakonan dia berjaya. sebab dia telah berjaya buat aku menyampah dengan watak dia tu. Good job NING BAIZURA!


@ aku rasa pelakon pembantu dalam cerita ni sangat membantu cerita ni hidup, like Jehan Miskin, Faezah Elai, lepastu yang berlakon jadi Manis tu. aku tak tahu nama betul dia apa


@ tapi geli pulak aku tengok ada satu part tu Jehan Miskin pakai boxer merah. euwwww~



itu je lah kot. Tapi aku rasa better korang tunggu cerita ni keluar time raya je lah. Tapi kalau nak tengok pon. suka hati lah. Duit kau, bukan duit aku. dari lima bintang aku boleh bagi dua bintang je lah ea. 2/5. Ok letteewwwww. =)



p/s: dont forget to vote me HERE. Search Cik epal and Vote now! =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar