Minggu, 10 April 2011

makan durian...yummy mummy

 salam....hye



hai semua..dekat post ari tu kan aku ada janji kata nak tunjuk kat korang pasai aku punya jamuan durian kan...so, aku nak tunaikan janji aku r...huuhuh... (^_^)
nah hambik..ckggu aku beli selonggok durian...(makan ka menkedarah....)
ah! x kisah janji dapat makan...
ada pelbagai saiz....dari kecik sampai besar punye....
sodap pown sodap...hingga menjilat ibu jari kaki (trademark nie aku reka sendiri)..huwah...


*sodap durian nie..sapa x makna mmg rugi habih r*
kpd sesapa yang ngidam harap bolehlah rasa melalui skrin lappy anda
jgn sampai p jilat skrin tu sudah....


ni dia tgk kwn aku belah durian punya laju sampai boleh jadik bayang tgn dia
laju x laju dia wat keja..haha...time utk tunjukkan kepakaran membelah durian...


ni hasil daripada durian yang kawan aku belah tadi
kuning habih dia punya isi....yummy....slurp.......


tu dia mmg terbukti durian tu mmg sodap...
deko deko deko(bukan deko bersama eric tu ek...nie deko dlm hindustan"tengok")
licin...nasib baik yang ujung tu x boleh makan ja..kalau x aku rasa dongoi terus biji durian tu dibuatnya..ahak
(hamboi melawak kasar nampak)


eh! sapa yang comey lagi menawan nie...huhu
perasan dan puji diri sendiri...abih tu sapa lg nak puji kalau bukan aku sendiri kan....ni la aku...kalau sapa yag x penah tengok aku..mana la tau kan....
comey x aku...(tagih jawapan)
tgk kat depan aku tu ada kotiaw goreng...punya la x tahan nak melantak tu yang dok ngadap kotiaw tu..huhu
wat la muka ala ala cun semata mata nak klik klik...walaupown perut ngah nyanyi lagu dondang sayang....


mau aku x terliur tgk pown tau kata sodap...tu pown aku dah makan separuh dah tu....then klik gambar kotiaw tu plak...kotiaw tu dok jerit dalam perut aku suruh aku klik gambar depa plak....


lastly,aku nak tayang r gmbar kengkawan aku yang sempoi mempoi...huhu...ni ada 12 org ja....cuba kira kalau x caya...sebenarnya kami ada 14 org....1 x hadir la plak...yang 1 lagi g jwb exam..tu yang x ckp korem tu...nak wat cam na kami pown tanpa membuang masa terus klik klik berkali kali tanpa segan dan silu....huwah...
cuba cari aku dok mana????????

yeah..pandai...akhirnya korang cam gak aku..huhu..maknanya korang rajin r bukak belog aku..betoi x???

ok la...aku stop sampai sini dulu...nnti kalau ada hot story aky story r kat korang ok
by de way..sapa yang follow aku nak ucapkan time kasih byk-byk...
dan sapa sapa yang sudi baca apa yg aku merepek nie..thankz de....

seeee uuuooolllssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar