Senin, 04 April 2011

KITA BAKO! KITA BAKO! Hoi siapa guna nama CIK EPAL buat blog ni ?? ni aku hangin ni.

Hoi siapa yang guna nama CIK EPAL buat blog ni?? Sesuka hati je guna nama aku. ni yang aku bengang ni. pergi lah buat nama lain. Cik durian ke, Cik Belimbing ke, Cik Kedondong ke. Ni nama Cik Epal jugak ko nak.


Aku tahu pon sebab aku letak link ENTRI NI dekat page aku dekat facebook. ada orang komen.



Ni la blog nya. Kwanghajar tau. nasib baik follower sikit! wakakaka.


Mungkin ada kot yang pernah terserempak dengan blog ni. ni aku bagi link. Pergi ah serbu dia mintak sainnn. KLIK SINI



Url pon lebih kurang. url blog ni. http://cikepal.blogspot.com/ .Cuma aku punya url ada tambah 06 kat belakang. Terima kasih lah yang follow sampai 68 orang tu. baik kau pergi unfollow balek. Menyemak kan ko punya dahsboard je. sebab ..............























=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=











Blog tu blog aku sebenarnya ! muahahaha. Aku dah lupa emel blog tu apa. Sebab tu aku buat blog baru ni. Sebab tu aku tambah 06 belakang. cikepal06.blogspot.com . 06 tu bukan apa pon. sebab 06 tu birthday aku. Aku lahir 14 JUN. ehehehe



tapi aku nak berterima kasih jugak lah pada sesiapa yang follow blog aku tu. Sampai enampulohlapan orang tu follow. fuiyooo. banyak kot bagi aku sebab sekali je pon aku update situ. Itu pon aku tulis "hye guyz" pastu nak masuk balek blog aku tu nak update, aku boleh pulak lupa emel. nyanyuk betul aku. Bukan password ok aku lupa. Ni EMEL hoii aku lupa. Kalau lupa password boleh lah tahan jugak kan. Tu ah mungkin aku terlebih makan semut api cicah coklat kot. sebab tu senang sangat pelupa nya



jangan lupa Vote aku dekat SINI. Search "Cik Epal" and vote now!


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar