Senin, 25 April 2011

(Nuffnang) Trafik blog Cik Epal 10000++ Unique Visitors sehari ??? 10k UV ?

 Waaa naik lah jugak dari minggu minggu lepas. perghhhhh terkejut tengok . SENTAP MAK NAK. aku sendiri yang sentap. Kalau nak dapat 10k tu memang not impossible. Semua orang boleh. Cuma nak bagi konsisten tu lah senak sikit. Pulak pulak blog personal, lagi lah aiiii. Kalau blog politik/gosip artis memang memandang serong je lah trafik ciput macam blog aku ni



Cik Epal dapat Unique Visitors 10000++ ke sehari ?? ngaaaa dapat tu memang lah betul dapat 10k UV sehari but time weekdays je lah. time weekends nan hado sebab orang busy keluar dating, keluar beronggeng,dan keluar pergi paso tani beli ikan. kehkeh.






Masa minggu lepas dekat ENTRI INI. Seminggu dalam 67k. Minggu ni nak sampai 74k per week? perghhh semput aku. Aku pulak yang semput



Ok straight to the point je lah. Aku bebel bebel banyak kang aku melalut. Sesiapa yang rasa macam nak beriklan di blog Cik Epal gonjeng ini. Dont hesitate to email me at 

moon_blink2@yahoo.com


Sorry aku tak amek untuk blog personal. Karang kalau aku amek sorang, ramai pulak suruh review, pening kepala hotak aku.


Alahhh kira kalau blog personal ni, aku memang akan link je lah kalau ada kena mengena dengan aku ataupun sebab entri dia menarik minat aku. Aku tak ada lah kedekut link sangattt. muahaha.


Tapi yang nak iklan sini yang blogshop je ea. Sebab owner blogshop ni selalu banyak duit. So boleh lah dia transfer duit dia sikit jugak dekat aku. Tempe aku dah nak habis ni. Aku kena re-stock ni. Duit aku tengah tak ada. Kesian aku. Harap ada lah blogshop owner yang kesian dekat aku nak bagi aku duit untuk beli tempe.sobsssss :'(



ecececeh drama kemain aku ni.


and lagi satu. Yang masuk blog aku ni punya lah kemain. Yang vote blog aku ni mana?? haaa mana??? mana korang ni ??? Apa lah salahnya korang tolong VOTE aku dekat SINI. Aku nak jugak jadi top1. Walaupun aku rasa DALAM-MIMPI-AKU-JE-LAH-NAK-DAPAT-TOP1. Tapi dapat merasa sekali jadi top1 pon jadi lah.walaupun lapanpuloh saat. muahaha.




Alaaa bukan susah pon. Log in facebook, pastu VOTE aku. Then ulang rutin yang sama hari hari. Then korang dapat pahala sebab tolong aku. ngeeeeeeeeeeee~





VOTE ME
HERE . Sila lah vote hari hari ye. Setiap sekali sehari. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak! muahaha :D


Jangan lupa VOTE tau!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar