Rabu, 06 April 2011

Rania Nur Batrisya yang berbulu mata lentik dan berlesung pipit ! comel ! =)

Ni dah masuk tiga kali aku featured budak Rania Nur Batrisya comel ni. Dulu dekat entri INI dan INI. Lepas ni aku dah tak boleh jumpa dan main dengan dia dah. Rindu kot dengan dia. Sebab dia suka senyum . Kita panggil nama dia je, dia dah senyum. Sebab dia suka nama Rania tu. auwww cute. Bila dia senyum, rasa macam bahagia je. ouh really MISS YOU BABY !!! =')


NAMO NAMO NAMO NAMO NAMO NAMO NAMO CHUAAAAAAAAAAAA~ *My Gf is A Gumiho


Auwww comelnya Rania ! =)

Cute cute baby !

hikhik

Misi dia ni adalah mengacau aku study! adeh lah nasib baik kau cute

Apa dia borak pon aku tak faham. aku tumpang gelak lah jugak

senyuman dia besar gila. serious rasa bahagia kalau dia senyum/gelak

RANIAAAAAAAAAAAAA!! ehehehe

Gembira habis lah tu dapat curi pensel aku

semua benda nak masuk mulut

Calculator aku pon di rembat !

Kertas A4 aku pon habis dtibau nya

Time ni aku tak bagi pen aku. Pastu dia nangis. Saja je buli dia. Lepastu kesian, aku bagi lah pen tu

Suka ye hengkau dapat makan pen!

Aku takut terencat je si Rania ni dok makan kertas!

Heehhhh si Rania ni pantang nampak benda, semua nak ngapp masuk mulut. Biasalah budak budak kan . Semua benda nak masuk mulut. Rania ni kalau dia nampak semut pon suka hati dia je ambek semut tu ngapp masuk mulut dia. Ada sekali, taik cicak pon dia makan. Mak dia puas lah mengorek taik cicak tu balek dari mulut dia. Mula mula dia muntah jugak. Lepastu elok je dia sengih bangga. aku pon tak tahu lah apa rasa taik cicak si Rania ni telan. Mungkin lah ada rasa macam strowberi cicah coklat ke hape kan. Tu sedap je dia bedal. Taik pon taik lah kan. Dia ni bukan tahu benda pon.


Tapi bila aku tengok Rania ni. muka dia macam BABY MASON ni. auww dedua cute! dedua mak suka nyah! i loikeeeee. kenapalah korang ni makhluk makhluk yang sangat comel ?? comel sampai rasa nak pijak :D



auww MASON ! but now MASON dah besar dah . Tak de dah pakai serkup bedah macam ni. hikhik



Serious tetiba aku rindu dekat Rania. Tak puas kot main dengan dia. Best main dengan dia sebab bila kita nak dukung dia, dia nak. Bila kita letak dia diam. Bila kita sebut nama dia main dengan dia. Nanti dia senyum and gelak gelak. Aku suka budak jenis macam ni. Comel dan friendly. Ada sesetengah baby aku tak suka jugak. Dah ah asyik nangis doplohempat jam, tak comel, lepastu busuk masam pulak. Serious rasa macam nak sepak <==== kejinya aku muahahaha. kang kena dekat anak aku kang. nangesssss hengkauu



Tapi aku ada tanya jugak petua petua dekat mak dia ni pasal Rania ni. Bulu mata Rania ni lentik tau. Actually kalau nak baby tu mata lentik, masa kita mandikan dia tu, urut bulu mata dia ke atas. Nak bagi kening lebat pon ada mak dia kasi tahu. Tapi aku lupa lah pulak. kena pakai buah keras hape tah. Kalau nak bagi dia suka senyum, kita kena selalu senyum dengan dia. Nak bagi dia comel/cantik/pandai or etc etc. Masa mengandung tu banyak kan baca Al-quran. Bukan isteri je kena baca. Actually suami pun kena baca. Suami ni yang sepatutnya memainkan peranan yang penting masa isteri ni tengah mengandung. Buat banyak amal lah kata orang. Ni apa mak dia bagi tahu aku je lah. Aku nak praktikkan pon tak boleh. Tak nikah lagi. tengok lah 3 4 tahun akan datang ke. Itu pon kalau ada yang masuk meminang. muahaha.



Aku tak boleh cakap pasal baby ni. Kang mula kepala hotak aku ni dok merepek benda lain. Tak pon kang aku gatal nak kahwen. Baik aku stop sekarang. ok bye.




p/s: jangan lupa vote aku dekat SINI. Search "Cik Epal" and Vote now!! =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar