Kamis, 28 April 2011

Dengan ini saya menarik diri daripada BLOGGER OF THE YEAR anjuran Digi sebab saya tahu saya memang akan kalah. haha

Ye. sobss sobsss aku telah membuat keputusan untuk menarik diri dari category BLOGGER OF THE YEAR. sebab aku sedar dirik yang aku tak sepemes yang ada dekat top3. Sebab aku tahu aku memang tak ada harapan dekat category BLOGGER OF THE YEAR. Aku telah membuat keputusan untuk bertukar category kepada TOP MAKAN MAKAN (EXPERT) mula mula nak amek TOP LOL (HUMOR) tapi top1 sekarang adalah obefiend. so harapan palsu je lah aku nak menang. muahaha. obe pengaruh kuat kott. mana lah aku boleh lawan dia. ye aku sedar dirik.




Di sebab kan aku suka menternak lemak. aku rasa elok sangat lettewwwww aku dalam category TOP MAKAN MAKAN EXPERT ni. Sebab ada orang suggest dekat facebook suruh aku masuk category ni sebab category BLOGGER OF THE YEAR tu ramai sangat yang masuk. so aku telah berhijrah ke kategori ini. SIla UNDI.





description aku paling tak boleh blah tu. muahaha


Ni sebagai bukti lah yang aku ni memang kuat makan. bab makan makan ni memang lah aku suka sangat. sebab tu aku gendut tak kurus kurus. tapi mulut ni sibuk nak kurus. makan nya??? macam lapanpuloh tahun jakun tak pernah jumpa makanan. ah ghasak lah derrrr. yang berlemak aku. bukan ko! muahahaha.


eh tapi tol ah aku tengah diet sekarang ni . SILA PERCAYA.





Antara yang tersenarai lah. nanti kalau ada lagi aku tambah dekat sidebar blog aku ni haaa. Tapi aku bukan setakat tahu makan je. aku pandai masak jugak apeeeee. Ingat aku ni pandai masak air je ke?? kau tak tahu ke aku ni calon calon idaman mak mertua di luar sana?? (ouh ok aku perasan nak mampus)


ni lah antara resipi resipi yang pernah aku tunjuk dekat blog ni yang aku pernah buat:


@ Begedil
@ Oreo goreng
@ Oreo Cheese Cake
@ Nasi goreng ala ala Cik Epal gonjeng


banyak lagi sebenarnya yang aku pandai masak. tapi aku taknak lah RIAK sangat nak menunjuk nunjuk aku ni terror sangat masak. karang tergugat CHEF WAN karang. kesian dia tak boleh cari makan. (pandai bebanau aku cover line)


ok. apa tunggu lagi. VOTE ME HERE.
Tapi kalau nak VOTE dekat blogger of the year tu pon boleh jugak kalau nak :D



aku tahu korang baik baik. Sambil tengah log in facebook tu. sambil sambil lah VOTE tok aku. jangan risau, tak kena bayar doploh sen pon untuk VOTE. free je. sila VOTE ea ea ea =)


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar