Senin, 04 April 2011

(Video) Usop Wilcha ABPBH 2010

Usop Wilcha


Klik video untuk lebih lanjut:





Kepada sesiapa yang terlepas nak tengok ABPBH ni. haaa meh layan video ni mehh. kita bako! kita bako! serious dalam banyak banyak benda yang jadi dalam ABPBH semalam. part ni paling gelak kaw kaw punya tepok tepok lantai. sampai pecah lantai. aku tengok banyak kali pon aku masih still tergelak macam orang gila. serious terbaik!


soley soley soley soley~


Tapi kalau korang perasan kan Zizan macam senyap je time ni. Dia tak banyak cakap sangat. tak ada buat lawak hape pon time ni. Mungkin dia nak tarik diri jap, sebab Usop Wilcha dengan Johan dah overshadow dia kot. wahahaha.


apa apa pon. semalam pengacara pon best! tak rugi ah gak aku tercongok depan tv sambil mengulas ABPBH dekat twitter. aku ulas ulas bukan dapat bayaran pon :D


dan sekali lagi TAHNIAH atas #MyFutureHusband. abang SHAHEIZY SAM atas kemenangan nya. Tapi masa part SHAHEIZY SAM pergi dekat mak dia and cium peluk mak dia tu nampak macam sweet sangat. i loikeeeeeeeeeeee. mak suka nyahhh. cair mak noks! auwww~



eh jangan lupa VOTE aku dekat SINI. Search "Cik Epal" and VOTE NOW!! =)


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar