Senin, 11 April 2011

Ini ke awek baru ex husband ANNE NGASRI tu ? Siapa ea nama dia ni ? Wafi ea ?

Perghh pagi pagi aku dah kepochi dok gosip gosip. Ini ke ea awek baru si Wafi tu? Wafi ea nama dia? tah aku pon tak tahu apa nama dia ni. Betol kot Wafi. tak kan Wafer kot. Cuma aku tahu lah dia ni ex husband ANNE NGASRI yang comel tu.



Meh usha sikit meh :




perghhhhhhhhhhhhhhhh~



Aku tak tahu la mata aku ni kero ke hape. Tapi aku rasa macam ANNE NGASRI tu lagi lawa dan super duper comel. dan mungkin jugak dia comel sebab dia bertudung. Mungkin jugak sebab aku suka tengok perempuan bertudung kot. Entah.


But whatever it is, semoga Wafi and Anne ni bahagia lah dengan cara hidup masing masing. =)


Kadang kadang blog aku ni tempat bergosip ye jugak. huahuahuahua. ok bye!


p/s: Dont forget to vote me HERE. Search "Cik Epal" and vote now! =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar