Minggu, 17 April 2011

Hello . perlu ke nak guna gambar aku nak buat entri dekat blog kau ?


Perghhhhh perlu ke kau nak buat macam ni ?? Fine lah . alasan kau ?? "aku dapat gambar ni dekat GOOGLE"


kalau kau dapat dekat google pon. aku yakin ada watermark dekat gambar aku tu. dan ada gambar FL jugak dekat entri kau. yes kau tak sebut nama. but perlu ke nak guna gambar aku ???


Sampai yang komen entri tu pon tahu tu gambar aku kottt. At first kau tak tahu tu gambar aku. ok fine. but now kau dah tahu. In case kalau kau tak tahu pon but dalam entri komen kau pon ada yang mention nama aku, Hana Tajima and etc. dan kau pon macam "weiii jangan lah sebut nama diorang dekat sini??" 



what ?? like =,=




Please remove my picture. Please remove it. Thanks.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar