Senin, 04 April 2011

Boleh tak kalau dah berperangai keji tu guna je nama sendiri ? Nak kutuk orang pergi guna nama aku wat pe la hooiiiii

KLIK UNTUK TUMBESARAN YANG LEBIH BESAR BAGAIKAN JOHAN



Bukan JOHAN RAJA LAWAK ye


ok ni dah kali ke 3 aku kena benda alah macam ni. Anonymous kutuk blog orang/owner blog tu, then tulis nama "Cik Epal" and link kan blog aku. ouh Come onnnnnnnnn. Aku tahu lah aku ni tak ada lah sesuci lebaran mana pon. Keji la jugak kadang kadang. Tapi sekeji keji aku pon, aku malas nak keji orang dekat shoutbox depa. buang masa. baik aku keji dekat blog aku ni je. best sikit boleh tulis panjang panjang. puas hati pon puas. muahahahaha puaka haram jadah tol aku



kepada abang abang or kakak kakak or adik adik yang buat kerja macam ni ea. Sila stop lah. Tak bagi manfaat pon dekat kau buat macam ni. Malah menglamerkan aku lagi ada lah <===== ok statement keji *pitam lapanpulohlapan saat



Kalau kau rasa aku best pon. tak payah lah sampai nak menyamar jadi aku dekat shoutbox orang. Kot ye pon adore dekat aku, pergi lah hantar emel dekat aku ke hape. mintak izin dulu <==== wahh tooo dia tooo diaaaaaaaaaaaaaaa. statement keji buat kali ke dua. serious waterpark! muahahahaha.



Actually benda benda ni macam lawak. Kenapa ea perlu kau nak buat macam ni? Kau nak mengeji orang, tapi guna nick orang lain? So sekarang kau tak nak lah nampak kau keji sebenarnya. nak ah nampak aku keji. ok lah FINEEE aku memang keji pon. haha *sedar dirik


Tapi tu lah . aku ni jenis orang yang tak kan  cari pasal dengan orang selagi orang tak cari pasal dengan aku or sakitkan hati aku. Just jangan sampai aku tahu kau siapa lah. Now pon dah ada jugak yang asyik nak up entry kondem aku. Like????? apa masalah aku dengan kau sebenarnya? dok galak sangat up entry sal aku??? serious tak paham dohhhhh apahal kau suka sangat nak up entry sal aku. walaupun dok kias kias. alahh orang baca pon tahu kau nak tuju dekat aku.


Just nak warn je lah. Sabar aku pon ada limit jugak. jangan sampai kau terlebih over sangat nak lawan sabar aku ni. Sekarang ni aku still boleh tolerate lagi lah. jangan sampai aku boleh buat dekat kau benda yang aku dan kau pon tak terduga aku boleh buat. Tu je lah. and kalau kau baca ni, aku tahu kau tahu aku maksudkan kau.If ada apa apa tak puas hati dengan aku. boleh emel aku. slowtalk cara baik apa sebab lah aku ni menyampahkan kau. its better that way daripada nak bertekak dekat blog tak habes habes =)


And pada sesiapa yang rasa doubt dekat aku, or macam kes menyamar ni. Sila lah tanya aku dulu wether itu aku yang real or tak. Sebab aku tak nak ah orang tiba tiba salah paham dengan aku padahal benda tu aku tak buat and kadang kadang aku tak pernah pergi pon blog tu. Tiba tiba dok kondem orang guna nick aku. like apa kejadahhhhhhhhhh???


tapi kes ni . yang menyamar ni tak ada lah teruk sangat. sebab dulu ada yang menyamar guna nama aku jugak. lagi macam haram dia punya komen. But owner blog tu boleh lak tetiba serang aku. padahal pucuk pangkal cerita pon aku tak tahu. adehhh


Tolong lah jangan nak jadi batu api ye. Kalau nak komen, guna je ah nick kau. apa masalah sampai nak guna nick orang?


dah.. baik korang vote aku dekat SINI. search "Cik Epal" and VOTE NOW!!


Tolong lah jangan nak glamerkan aku lagi dengan taktik taktik sampah macam ni. wahahaha aku perasan. sekian terima kasih. ok bye korunkkk~ =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar