Jumat, 01 April 2011

hijau + pink = cantik...

vroom....vroom....vroom..pin pin pin..ketepi ketepi minah skuter nak lalu ni...hye halanh ja aku nak lalu...podah....

ehem...salam..lupa nak g salam..huhu
seronok sgt aku dok bwk moto sampai terlupa sih...
acam ada gaya x aku bawak moto...nie skuter 1st edition tau....hah..tu pasal punggung dia besar...huwah


*motor ni la aku bawak g skolah tau masa aku form 4 & 5 tau uuuoollllsss*

tengok r cara aku duduk 4 ever bersimpuh u...huwah...gadis melayu la katakan kononnya....
tgk r background belakang abah aku tgh kusyuk dok kemas isi dalam kereta...seksi g tu..x pakai baju...
(tutup mata sambil jari direnggangkan)..aku nak tunjuk abah aku dia just bg gambar belakang ja....so aku tunjuk mak aku ja la...

jeng...

jeng...

jeng...


*this is my lovely mother*

*pis yang atas tu aku punya..yang bawah tu aku tolong wakilkan mak aku*

*nie cantiklah sikit dia punya background kan*

korang mesti tertanya-tanya kan kenapa lah mak aku nie dok pakai apren...hah
b'coz kami ngah meniaga...sambil-sambil x dak org hah apa lagi klik kluk klik kluk la.....yg jadi photographernya adik aku...haha kasi buli sama itu budak...jgn kasi muka...huwah..jahatnya aku (baru nak tau???)


*kenyit sikit....p-wit*

tu la kenyitan yang terakhir buat post kali ni..nanti kalau aku rajin aku kenyit lagi special tok korang semua..cewah...
korang tgk aku yang comey lote ni kan orang agak-agak aku ni skolah lg ker x???
erm..kalau mengikut firasat aku dan masa aku kuar g jalan2 pown mesti ada org kata aku nie form 4 or 5 tau..tp kebenarannya aku ni upper six taun nie...tahun nak ambik exam kali ke 4 dalam sejarah hidup aku...huhu...tu menampakkan aku ni aku ne still cute cam budak bawah umo lagi...huhu...seronok aku tau..bukan senang org nak kata kita nie muda lagi even umo dah meningkat...

ok lah lain kali kita jumpa lagi ok....
see uuuooolllsss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar