Minggu, 24 Juli 2011

4 hari 3 malam

Assalamualaikum semua....

tengah wat pe tu hah?? dok melangut baca blog la kan..adoiyai tanya laginye pown....

okey..okey..sambil kau dengar lagu feveret akukan (lagu korea)...aku nak stori sikit kat korang semua...mengenai 4 hari 3 malam...
....................................................yang sebenarnya sepanjang 4 hari 3 malam ni...........................................
aku ada kat KL jer la...haha..saja nak wat suspen....suspen tak??? arghh...ada aku kisah....

buat pa aku mai KL??korang tertanya-tanya kan?*perasan sendiri..org tak tanya pown*
aku datang KL hajat sebenar nak memborong..then maklumlah banyak sangat rancangan,,so kak aku pown da la rancangan yang tersendiri..kak aku and her husband bawak kita orang g melaka bandar bersejarah...just g jalan-jalan jer..pegi taman buaya segala...maklumlah banyak tempat nak g melawat kan...

ni gambar family reunion..semua da dari abg sulung aku sampai adik kecik aku yang dah x berapa nak kecik da pown..dah gedek dah pown... bersama dengan 10 orang cucu..sepatutnya da 11..sorang lagi x mai...so rumah kak aku dah jadik macam tongkang pecah wat seketika...bising siut...biasa la budak-budak lagi ramai dari orang tua kan...kena la terima kenyataan...  :p
 

rancangan pertama....pegi THEME PARK & RESORT...lokasi yang pertama kami tuju tau...
then snap snap la gambar family kan..bila lagi ???

past tu aku plak yang ber'posing' kat situ..huhu...carik ja peluang nak bergambar kan...


patung atas kepala aku tu usha x puas ati ja kan..tumbuk kang..haha...
tapi aku wat lambang sarangae la...bukan aku garu kepala erk...tolong understand la kawan...


tada...replika A FAMOSA jadi la kan..dapat jugak bergambar ngan replika...
ko ade??

pastu bawak budak-budak + ayah budak + tok wan budak g mandi plak...punya la ramai..masyarakat...mandi tu sampai ada yang tenggelam la..ish dah x pandai berenang dok tepi ja la..menyusahkan org je..

pastu kami g masjid timbul plak...

ish..siapa ini tak pernah pown sebelum ini....*ayat dalam filem gong xi fa cai*

tengok yang kat atas air tu..sebenarnya tu bas tau..tapi dia hidup 2 alam..macam katak jer..huhu
awek 2 org dok kusyuk tengok kapal+ bas tu la....

lepas tengok kabas= kapal + bas tu...aku pown apa lagi..watcha....

okey la sampai sini dulu sakit bahu la dok menaip angkat bahu...

...bye...

..............seeeuuuooolllll next time.......

sarangae (LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar