Senin, 04 Juli 2011

Adam Aisy ni comel macam Baby Mason lah. Cute lah. COMEL !!

Oh kalau sesiapa yang memang dah lama baca blog aku, memang tahu lah aku suka gilaaaa dengan BABY MASON. Geram betol tengok baby mason ni. Comel bebenau. Omak engkau bagi kau makan hape ni Mason sampai comel sangat macam ni?? Makan tempe ke hari hari??



comel hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
alololololo nak pijak boleh? comel sangat!


Ni muka mason dah besar. Sekarang dah besar jugak lah budak Mason ni. Tapi aku rasa dia time kekecik lagi comel lah :D


tu tak kesah lah pasal MASON ni. memang konpom lah aku tak kan jumpa dengan si MASON ni. dalam mimpi boleh lah. Lagi pon dia jauh sangat dekat KOREA. tak payah jauh jauh pergi KOREA, dekat MALAYSIA pon ada MASON jugak. muehehehe


ni encik Shaheizy Sam lah ni. Dok borak dengan dia pasal MASON.

CE: sukanya dekat MASON! Comel comel! geram geram!

SS: elehhh anak buah i pon muka lebih kurang macam MASON. serious!

CE: elehhhh tipuuu. Mana ada budak muka macam KOREA dekat MALAYSIA ni

SS: ada lah. Kalau i bawak u jumpa dia, mesti u suka. sebab dia bijak. Pandai amek hati kita. pastu dia suka buat muka comel comel

CE: mana mana mana??? tunjuk bukti lah. cakap banyak tak guna

Sekali hambekkk lah, dia tunjuk gambar anak buah dia. perghhhhhhhhhhhhhhhhh comel gila woh!



Tapi nama dia bukan MASON lah. Nama dia ADAM AISY. Adam ni panggil SS, pakteh.



ADAMMMMMM!! COME-TO-MAKTEH!! *tetibaaa tau jadi makteh. GHASAK!



.
aku tak tahu lah kenapa dia time ni. tahan eyak mungkin

aihh comelnya *jatuh hati


comel comel!!!

siapa lagi comel? teddy bear ke ADAM AISY?? :D

dengan kura kura muka selenge pon nak cari gaduh

ni lah mak Adam Aisy. kira akak ipar si Shaheizy Sam tu lah. gambo abang si SS tak ada lah pulak. sebab abang dia pemaluwww haha


Aku harap anak aku nanti lagi comel dari Mason, dan berganda lagi comel dari Adam Aisy ni. :D





ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar