Rabu, 31 Agustus 2011

Misi mengumpulkan duit raya. kehkehkeh

 Mempersembahkan wajah  ibu aku, dan adik-adik aku di pagi raya. Warna-warni paddle pop betul depa ni. Kemain semangat tunjuk peace. Tengok peace ibu aku. Tak senonoh betul peace nya. peace ke hape tu??


Gambar aku next entry. First entry malas nak interframe. muahahaha.




 yayyyyyy! Duit raya yang telah dikumpul di pagi raya hari pertama. Ni baru pagi-pagi raya punya duit raya time salam-salam mintak maaf tu. Belum lagi keluar raya ni. Misi tahun ni ada lah berlakon seperti kanak-kanak ribena supaya dapat duit raya lebih daripada biasa







kuih cornflakes kegemaran

Aku suka bebeno kuih cornflakes ni. Tapi aku suka yang macam ni lah. just ada badam-badam sikit. Aku tak suka banyak sangat benda merapu macam ceri lah, kismis lah. Serious kalau aku nak makan pon aku buang ceri, kismis merapu semua tu. Buat cornflakes macam ni je sudah. Simple dan senang nak dimakan tak ada lah membazir. Kang kerja aku dok buang ceri, kismis je kan dah jadi kawan syaitannirajim sebab membazir. haaaa.


Kuih ni ada satu balang tinggi dekat rumah nenek aku. Dapat dekat aku. Orang tak datang rumah raya lagi, aku dah habis kan. Siapa suruh sedap sangat mende alah ni. Kan dah habis aku mencekik.



ok tu je lah. Aku nak kutip duit raya ni.Aku busy nak kutip duit raya ni tahu? Yang korang main-main internet raya-raya ni apahal??? Orang sibuk raya-raya ni pon nak update blog jugak ke? Bukan ada yang baca pon. Aku je syok sendiri menaip sensorang tapi ada aku kesah? muahahaha



selamat hari raya kawan-kawan!!!


ok bye!


Tidak ada komentar:

Posting Komentar